Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتقال مهاجم بوسنیایی به تیم کونته، سخت از همیشه به نظر می رسد.

طرفداری- پیش از آغاز ماه جولای، رم دلیل محدودیت های فیرپلی مالی پیشنهاد اینتر برای ژکو مجموعاً به ارزش 12 میلیون یورو را پذیرفت اما با منتفی شدن این انتقال در آن زمان، اکنون شرایط برای اینتری شدن ژکو سخت از هر زمان دیگری شده است.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ با توجه به رفتار حرفه ای ژکو و درخشش بی نظیر او در بازی های پیش فصل، آاس رم مطمئن شده که گزینه ای بهتر از ژکو برای خط حمله تیم فونسکا وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پتراکی در جدیدترین اقدام، قیمت ژکو را افزایش داده و مبلغ پایه او را 25 میلیون یورو درنظر گرفته و این رقم بدون در نظر گرفتن پاداش ها است؛ اما این پایان ماجرا نیست. جالوروسی از حالا دیگر حاضر به دریافت وجه نقد نیست و تنها در صورتی ژکو را به اینتر واگذار می کند که مائورو ایکاردی وارد این معامله شود. انتقال گونزالو هیگواین به رم منتفی شده و فرصتی برای پیدا کردن جانشین ژکو باقی نمانده است؛ به عبارتی رم می خواهد فصل جدید را با ژکو ادامه بدهد یا مائورو ایکاردی به پایتخت ایتالیا بیاید. اینتر از انجام این معامله استقبال می کند؛ ماروتا انتقال ایکاردی به رم را به سایر تیم ها از جمله یوونتوس ترجیح می دهد. دو باشگاه آماده مذاکره هستند اما مائوریتو همچنان منتظر یوونتوس است. در صورتیکه این مهاجم آرژانتینی از رفتن به یوونتوس ناامید شود، سپس گزینه رم به اولویت اصلی او تبدیل می شود. پیشنهاد رم به اینتر 35 میلیون یورو به اضافه ژکو خواهد بود. (35+25 مجموعاً به ارزش 60 میلیون یورو)

لازم به ذکر است آلفردو پدولا؛ کارشناس اسپورت ایتالیا شب گذشته مدعی شد رم و اینتر بر سر معامله ایکاردی با ژکو و 40 میلیون یورو به توافق رسیده اند اما فعلاً هر دو باشگاه منتظر تغییر موضع مهاجم آرژانتینی و پاسخ مثبت او هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899736

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟