Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: افتتاحیه جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد و مالی همزمان با دهه ولایت با شعار «هر مسجد، آزادی یک زندانی» در طول ماه های محرم و صفر برگزار می شود.

حجت الاسلام «ولی نظرپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: افتتاحیه جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد و مالی همزمان با دهه ولایت با شعار «هر مسجد، آزادی یک زندانی» در طول ماه های محرم و صفر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این ویژه برنامه معنوی روز شنبه 26 مردادماه از ساعت 18 در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: این ویژه برنامه با همکاری ستاد دیه استان و امور زندان ها با هدف کمک به زندانیان جرایم غیرعمد و مالی تدارک دیده شده است.

 

حجت الاسلام نظرپور اعلام کرد: کمک مردم نوع دوست استان موجب خوشحالی و خرسندی بسیاری از افراد گرفتار و خانواده هایشان را فراهم خواهد کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: از همه مردم و خیرین استان دعوت می شود تا با مشارکت در این طرح گره گشایی مشکلات باشند.

 

وی ادامه داد: هیئت امنا و ارکان مرتبط با مساجد نیز باید در این طرح مشارکت جدی داشته باشند تا اطلاع رسانی مناسبی در این خصوص در سطح محلات انجام شود.

 

حجت الاسلام نظرپور عنوان کرد: تاکنون نیز شاهد مشارکت خوب هم استانی ها در چنین برنامه های خیرخواهانه بوده ایم.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان عید قربان عید سعید قربان مسجد روز خبرنگار خراسان جنوبي بازگشایی مرز خسروی شبستان یزد عید غدیر کانون مساجد زندانیان جرایم غیرعمد جشن گلریزان ماه محرم و صفر اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد

ب‌ه گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه مراسم عزاداری و سوگواری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق (ع) در حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (علیه السلام) شهرستان پیشوا برگزار شد.‌

بر اساس این گزارش مراسم باشکوه عزاداری سالروز شهادت صادق آل محمد (ع) با سخنرانی حجت الاسلام حسینی و مداحی کربلایی حسن حامدی و با حضور حجت الاسلام حسینی میرامینی امام جمعه و سرگرد علیدوستی جانشین فرمانده سپاه و مردم مؤمن و دوستدار اهل بیت (ع) و هیأت‌های مذهبی شهرستان پیشوا در مصلی حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) برگزار شد.

کد خبر 6096500

دیگر خبرها

  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم برگزار شد