Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:07:57 GMT

نزاع در خراسان‌شمالی ۲۴ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۴۴۸۳

نزاع در خراسان‌شمالی ۲۴ درصد کاهش یافت

به گزارش ایرنا، سردار علیرضا مظاهری روز چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: امسال سه هزار و ۶۹۷ فقره نزاع در استان گزارش شده است که این رقم در سال گذشته، چهار هزار و ۸۵۵ مورد به ثبت رسیده است.

وی در بخش  دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه وقوع قتل در سال جاری افزایش یافته است گفت: امسال ۹ مورد قتل در استان اتفاق افتاده که این رقم در سال گذشته ۶ فقره قتل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: هفت فقره از این قتل ها منجر به کشف شده است.

وی اظهار داشت: امسال جرائم خشن، جز قتل، در استان کاهش داشته و خوشبختانه سرقت مسلحانه از بانک ها و طلافروشی ها نداشته ایم.  

 فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی افزود: وقوع نزاع  و درگیری در استان با فرهنگ سازی انجام شده کاهش یافته است.

سردار مظاهری در باره مبارزه با قاچاق کالا گفت: امسال ۶۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شده است و در این زمینه ۳۳۵ نفر دستگیر شده اند.  

به گفته وی در این مدت ۹ فقره پرونده تخلف اقتصادی به ارزش ۶۴ میلیارد ریال در زمینه های مختلف زمین خواری، ربا و سایر تخلفات اقتصادی تشکیل شده و در این زمینه ۱۱ نفر دستگیر شده اند.  

سردار مظاهری با بیان اینکه سرقت های خرد در استان افزایش یافته است گفت: در سال جاری، جاری یکهزار و ۵۰۱ مورد سرقت در استان گزارش شده است که ۸۰ درصد از سرقت ها، سرقت های خرد بوده است.  

وی گفت: شرایط اقتصادی در وقوع سرقت تاثیرگذار بوده است البته انتظار می رود مردم نکات ایمنی را برای جلوگیری از منازل، مغاره ها و خودروها مد نظر داشته باشند.

سردار مظاهری همچنین به اقدامات انجام شده به پلیس مواد مبارزه با مواد مخدر در استان اشاره کرد و گفت: امسال یک تن و ۲۴۷ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است که این رقم در مدت مشابه پارسال یک تن و ۲۹ کیلوگرم بوده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه تمرکز استان بر برخورد با فروشندگان حرفه ای است خاطرنشان کرد: امسال ۵۲۹ نفر قاچاقچی مواد مخدر و ۹۱۸ نفر معتاد در استان دستگیر شده است.    

۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نزاع خیابانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سعید رئوفی افزود: اجرای طرح هادی در ۷۹ روستای استان سال گذشته اجرا شد.
وی گفت: امسال هم از برنامه‌های سال گذشته، آسفالت ۷۹ روستا در دست پیگیری است.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان اضافه کرد: اکنون طرح هادی در ۵۷۲ روستای استان اجرایی شده و بر این اساس ۷۹ درصد از روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از مزایای این طرح بهره‌مند هستند که این رقم در کشور ۶۸ درصد است.
به گفته رئوفی ۷۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که مطالعات طرح هادی در تمامی این مناطق انجام شده است.

دیگر خبرها

  • کاهش سرقت در اردبیل
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • آبراهه‌های چند صدساله خراسان‌شمالی تشنه برف و باران
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی