Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلامی گفت: نخستین کاروان حجاج خراسان جنوبی ساعت ۲ بامداد ۴ شهریور وارد فرودگاه بین المللی بیرجند می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «هادی سلامی» امروز چهارشنبه (۲۳ مرداد) به خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: اعزام زائران خراسان جنوبی به سرزمین وحی از طریق فرودگاه بیرجند از 25 الی 29 تیر ماه انجام شد و در این مدت ۲ هزار و ۵۰۴ زائر در قالب 17 کاروان با انجام 10 پرواز برای انجام مناسک حج به عربستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی گفت: بازگشت حجاج از مدینه نیز از دوشنبه چهارم شهریورماه سال جاری آغاز شده و نخستین کاروان حجاج خراسان جنوبی ساعت 2 بامداد 4 شهریورماه با پرواز شماره  1511 ایران ایر وارد فرودگاه بین المللی بیرجند خواهند شد.

 

وی افزود: پروازهای برگشت حجاج تا نهم شهریورماه ادامه دارد.

 

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی اظهار داشت: با همکاری تمام ارگان‎های دخیل در عملیات حج آماده پذیرش و میزبانی حجاج هستیم و تلاش خواهیم کرد، رفاه هرچه بیشتر حجاج و مستقبلین در این ایام حاصل شود و پروازها با کمترین مشکل و تاخیر و با ایمنی کامل صورت گیرد و تمامی سعی‎مان این است که  با بکارگیری تمام امکانات، سرعت روند ترخیص حجاج را افزایش دهیم و از زمان ایستایی آنها بکاهیم تا بتوانیم همانند پروازهای رفت در برگشت نیز پایان خوبی برای سفر معنوی حجاج رقم بزنیم.

 

وی گفت: جهت رفاه حال حجاج و مستقبلین عملیات بهسازی پارکینگ و مسیرهای دسترسی و همچنین افزایش دکل های روشنایی محاوط و معابر با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال در حال انجام می باشد و تا قبل از آغاز عملیات بازگشت حجاج حج 1398 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

وی افزود: اقدامات موثری جهت رفاه حال مستقبلین در فرودگاه بیرجند صورت پذیرفته و از استقبال‎کنندگان در خواست داریم ضمن همکاری‌ با مسئولان فرودگاه به منظور جلوگیری از راه‌بندان و ایجاد سهولت در خروج حجاج از فرودگاه و تسریع در رفت و آمد مسافران پروازهای داخلی قبل از عزیمت به فرودگاه از طریق تلفن 199 و یا مراجعه به پرتال فرودگاه بیرجند به نشانی www.birjand.airport.ir از آخرین وضعیت پرواز حجاج مطلع شوند.

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان عید قربان روزنامه روزنامه ها مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه امامت و ولایت شیراز اوقات فراغت خطبه های نماز عید قربان كاروان هاي حج تمتع شبستان بیرجند حج تمتع بیرجند خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی،مدیر عامل نمایشگاه بین المللی بیرجند گفت: در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از استان‌های خراسان رضوی،خراسان شمالی،خراسان جنوبی،مازندران و محلات گل و گیاهان، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

لشکری افزود: این نمایشگاه از ۳ تا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی بیرجند برای علاقه‌مندان دایر است.

 

دیگر خبرها

  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند