Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:30:20 GMT

هواوی سرویس مسیریاب عرضه می کند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۴۶۹۱

هواوی سرویس مسیریاب عرضه می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  گیزموچاینا، اپل اپلیکیشن مسیریاب مخصوص خود را دارد که به نام Mapsمشهور است. مایکروسافت نیز اپلیکیشن مخصوص خود به نام Bing Mapsرا دارد. اما  به نظر می رسد «گوگل مپز» بین این اپلیکیشن ها از همه محبوب تر باشد زیرا در دستگاه های بیشتری فعال است. اکنون شرکت هواوی نیز اعلام کرده قصد دارد سرویس مسیریاب خود به نام Map Kit را در ماه اکتبر راه اندازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته با توجه به تحریم های آمریکا، هیچ تعجبی ندارد که هواوی می خواهد سرویس مسیریاب خود را راه اندازی کند زیرا ممنوعیت استفاده از سرویس های گوگل به معنای قطع دسترسی دستگاه های هواوی به «گوگل مپز»نیز است.

به هرحال Map Kit  به طور مستقیم برای مشتریان  عرضه نمی شود. بلکه این سرویس برای توسعه دهندگان طراحی شده تا اپلیکیشن هایی را بر اساس آن بسازند و از قابلیت های  Map Kit در آن استفاده کنند.

این سرویس با همکاری موتور جستجوی روسی «یاندکس» و وب سایت سفریابی «بوکینگ هولدینگ» توسعه می یابد.  Map Kit به سرویس های نقشه محلی متصل می شود. جالب آنکه این سرویس در ۴۰ زبان و در ۱۵۰ کشور و منطقه جهان عرضه می شود.

 Map Kit  آپدیت هایی از شرایط واقعی ترافیک فراهم می کند. به عبارت دیگر  یک سیستم مسیریابی بسیار پیشرفته است که به طور دقیق شناسایی می کند چه زمان یک خودرو باید لاین حرکت خود را تغییر دهد و همچنین از فناوری واقعیت افزوده در آن استفاده می شود.

کد خبر 4692517 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت هواوی چین اپلیکیشن نوآوری فناوری نانو شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گوشی هوشمند اینترنت فناوری فضایی ماهواره تولید ناسا صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت هواوی فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع قوانین سختگیرانه گوگل برای محتوای دیپ‌فیک

ایتنا - گوگل بخش قوانین محتوای نامناسب خود را به روز رسانی کرد تا به طور واضح تبلیغ وب سایت ها و سرویس های انتشار هرزنگاری دیپ فیک را منع کند.
هرچند این شرکت هم اکنون محدودیت های زیادی برای تبلیغاتی که شامل انواع خاصی از محتوای مستهجن هستند را اجرا می کند اما به روز رسانی جدید هیچ شکی باقی نمی گذارد که محتوایی که طوری تغییر یافته یا تولید شده تا هرزنگاری و مستهجن باشد، برخلاف قوانین آن است.

به گزارش ایتنا از مهر، هر آگهی که مروج سایت یا اپلیکیشن های تولید هرزنگاری دیپ فیک باشد و دستورالعمل ساخت چنین محتوایی را نشان دهد، آنها را تایید کند یا سرویس های هرزنگاری دیپ فیک مختلف را مقایسه کند، بدون هشدار تعلیق خواهد شد.

این آگهی ها دیگر اجازه انتشار در گوگل نخواهند داشت. شرکت فناوری آمریکایی از ۳۰ می۲۰۲۴ میلادی این قوانین را اجرا می کند و به آگهی دهندگان اجازه می دهد هرگونه تبلیغ ناقض این سیاست را حذف کنند.

ظهور فناوری های دیپ فیک به افزایش تعداد ابزارهای تبلیغاتی منجر شده که به طور خاص کاربران را هدف می گیرند که خواهان محتوای مستهجن هستند. برخی از این ابزارها حتی به عنوان سرویس هایی سالم خود را نشان می دهند تا بتوانند در اپ استور اپل و گوگل پلی فهرست شوند اما آنها در شبکه های اجتماعی برای ترویج قابلیت های هرزنگارانه خود، آشکارا عمل می کنند.

دیگر خبرها

  • مشاوره تحصیلی هوشمند در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت
  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • توضیح آهنگران درباره ادعایش از نفوذ سرویس‌های جاسوسی بین بعضی هیئت‌ها و مداح‌ها + فیلم
  • بله همراه با حجاج در سرزمین‌ وحی
  • ادعای مداح معروف از نفوذ سرویس‌های جاسوسی غرب در هیئت‌ها | فیلـم
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • وضع قوانین سختگیرانه گوگل برای محتوای دیپ‌فیک
  • (ویدئو) روایت «آهنگران» از نفوذ سرویس‌های جاسوسی در هیئت‌ها