Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان امروز (چهارشنبه) در جلسه این شورا با تبریک به مناسبت اعیاد مبارکه قربان و غدیر، گفت: این اعیاد از جمله مهم‌ترین اعیاد اسلامی است که امیدواریم مردم از فرصت معنوی این اعیاد استفاده و بهره‌برداری کافی را داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری پرشور مراسم دعای عرفه در سراسر کشور، افزود: الحمدالله در مراسم روز عرفه امسال مردم به ویژه جوانان حضور پررنگی داشتند؛ این رویداد، ذخیره معنوی مهمی برای کشور محسوب می‌شود و باید آن را غنیمت شمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله جنتی با قدردانی از رسانه ملی برای پوشش خوب مراسم دعای عرفه، از مسئولان این رسانه خواست با توجه به اهمیت این دعا و مضامین مهم آن، پیش از فرا رسیدن روز عرفه در تشریح و تببین معارف بلند این دعا، کوشا باشند.

دبیر شورای نگهبان در ادامه با اشاره به فشارهای وارده به شیخ زکزاکی عالم نیجریه‌ای و خانواده‌اش خواستار پایان یافتن این فشارها و مداوای کامل او شد.

وی در پایان درگذشت مرحوم علی صادقی مقدم برادر دکتر محمدحسن صادقی مقدم عضو حقوقدان شورای نگهبان را تسلیت گفت.

کد خبر 4692564 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله جنتی شورای نگهبان شیخ ابراهیم زکزاکی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی وزارت امور خارجه ایران محمد جواد ظریف اسحاق جهانگیری ایالات متحده آمریکا حسن روحانی روسیه محمدجواد ظریف هیئت دولت دولت دوازدهم اصلاح طلبان شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد

معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای ۳۵ سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای 35 سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد.

پیش‌تر این موضوع در مجلس شورای اسلامی مصوب شده بود که شورای نگهبان به آن ایراد گرفته و به مجلس عودت داده بود و اکنون این نوع از معافیت از قانون بودجه هفتم حذف شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روحانی باز هم به شورای نگهبان نامه نوشت
  • حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • حسن روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد
  • معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم