Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شفیع شفیعی ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی دبیران سازمان‌های مردم نهاد استان اردبیل گفت: توسعه کیفی برنامه‌ها با اتکای اعضای فعال سازمان‌های مردم نهاد به فعالیت‌های گروهی و خروج از فرد محوری امکان پذیر می‌شود.

وی از فعالیت ۳۰۸ سازمان مردم نهاد در استان اردبیل خبر داد و ادامه داد: سمن‌ها در حوزه‌هایی همچون توسعه مفاهیم ارزشمند فرهنگی، اجتماعی، محیط زیست، ورزش و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. فعالیت کرده و روز به روز دامنه فعالیت این مجموعه‌ها افزایش پیدا می‌کند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل افزایش اعتماد به سمن‌ها را یک ضرورت دانست و یادآور شد: چنانچه اعضای فعال در سازمان‌های مردم نهاد با حسن اعتماد مدیران دستگاه‌های اجرایی و سپردن امور مختلف به آنان همراه شوند، پیشبرد امور با سرعت و کیفیت بیشتری تداوم خواهد یافت.

شفیعی ادامه داد: با توجه به ظرفیت بالای سمن‌ها، دولت نیز توجه ویژه‌ای برای بالندگی و شکوفایی جوانان در قالب فعالیت در تشکل‌های غیردولتی داشته و در برنامه ششم توسعه نیز این بخش از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی بهبود آموزش نیروی انسانی سمن‌ها را یک ضرورت دانست و افزود: دبیران و اعضای این سازمان‌ها باید از کارگاه‌های آموزشی تخصصی استقبال کرده و به علوم نوین مدیریتی مجهز شوند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل توسعه کیفی سازمان‌های مردم نهاد را خاطرنشان کرد و ادامه داد: با افزایش تعامل دبیران و اعضای سمن‌ها و حرکت طبق برنامه ریزی‌های تعیین شده دستیابی به اهداف و سیاست گذاری‌های مدنظر امکان پذیر خواهد شد.

کد خبر 4692576

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری اردبیل سازمان های مردم نهاد روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف ایلام بیرجند آتش سوزی خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاهای استان با بیش از هزار میلیارد تومان در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدجواد ابوالحسینی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای مهریز به نقش شوراها اشاره کرد و اظهار کرد: شوراهای روستاها نقش مهم و مؤثری در فعالیت عمرانی و امنیت اجتماعی روستاها دارند.

وی افزود: اعتبار روستاهای استان در سال گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده و سایر اعتبارات حداکثر ۴۰۰ میلیون تومان بود، اما هم اکنون شاهد فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاها با بیش از هزار میلیارد تومان هستیم.

معاون استاندار تأکید کرد که همه این اقدامات و فعالیت‌های عمرانی مرهون تلاش اعضای شوراها و جلب مشارکت آنهاست.

وی در پایان ادامه داد: همکاری و مشارکت مردم با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، مهمترین عامل در راستای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح‌ها و توسعه مناطق روستایی است.

کد خبر 750186

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل