Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماکائولی کریستانتوس، مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت که به دلیل علاقه‌اش به مهاجم پیشین تیم ملی فرانسه دارد، پیراهن شماره ۱۴ را انتخاب کرده است. ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

ماکائولی کریستانتوس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شکست ذوب‌آهن در دیدار برابر الاتحاد و حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه‌ی ما از این اتفاق ناراحت هستیم، ولی بازیکنان در هر دو بازی رفت و برگشت نهایت تلاش خود را به خرج دادند تا بتوانیم صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الاتحاد تیم خوبی است، ولی پتانسیل فنی ما هم بالا بود و می‌توانستیم از این مرحله عبور کنیم که متءسفانه این اتفاق رخ نداد. ما با شایسته صعود بودیم، اما حذف شدیم. حالا باید تمام تمرکزمان روی بازی‌های لیگ برتر باشد تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

 مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد اینکه چرا فوتبال ایران را برای ادامه فعالیتش انتخاب کرده است، تصریح کرد: سه هفته است که در ایران هستم. ایران کشور خوبی است و احساس خوبی در اینجا دارم. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و یک بازیکن نمی‌تواند پیش‌بینی کند که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. وقتی به من چنین پیشنهادی رسید، آن را بررسی کردم و سپس به ایران آمدم. لیگ ایران هم لیگ خوبی است و می‌تواند تبدیل به یکی از بهترین لیگ‌های آسیا شود.

وی در پاسخ به این پرسش که در دنیا به کدام مهاجم علاقه دارد، خاطرنشان کرد: تیری آنری بازیکن مورد علاقه من است که واقعاً فوتبالیست بزرگی بود و به خاطر علاقه‌ام به این بازیکن، شماره 14 را در ذوب‌آهن انتخاب کردم. البته مسی و رونالدو را هم دوست دارم.

حدادی‌فر: با این شرایط تیم‌های ایرانی قهرمان آسیا نمی‌شوند/ مربیان و بازیکنان خارجی در تیم‌های عربی تعیین‌کننده هستند

 

انتهای پیام/

R1015145/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ذوب آهن اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی با پیکان هرگز راحت نخواهد بود و دیدار فوق العاده سنگینی برای ما است اما امیدوارم که بازی خوبی را ارائه کنیم.

محرم نویدکیا شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور با اشاره به داشتن شناخت کافی از حریف افزود: هر ۲ تیم شانس صعود از این مرحله را دارند وباید برای این بازی ضمن برنامه ریزی خوب، تمرکز بالایی داشته باشیم زیرا عبور از این مرحله به تلاش زیادی نیاز دارد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان  افزود: همه بازی ها در جام حذفی فوتبال کشور حکم یک فینال را دارد زیرا تیم‌ها در این بازی‌ها شانس دوباره‌ای ندارند و بازی ها بسیار حساس است.

 بگفته وی: مهم نیست که در جام حذفی با چه تیمی بازی می‌کنیم، اگر ببازیم باید یک جام را کنار بگذاریم لذا تمامی بازی‌ها برای همه تیم‌های حاضر در این جام مهم است.

نویدکیا بیان کرد: پیکان تیم فوق العاده خوبی است و نتایج خوبی در نیم فصل دوم لیگ برتر کشور کسب و  افراد خوبی جذب کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تیم پیکان امتیازات فوق العاده ای را گرفته است یادآور شد: پیکان در بازی گذشته نیز از مس در رفسنجان امتیاز گرفت که نشان می‌دهد تیم خوبی است.

اما رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان در این نشست حاضر نشد و علت این غیبت از سوی تیم پیکان اعلام نشده است.

 

 

دیگر خبرها

  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • مارکوس تورام پس از قهرمانی اینتر: تیری آنری بهترین عموی منه؛ اگه من به اینجا رسیدم به خاطر زحمات اونه / زیرنویس فارسی
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • تشکر ستاره اینتر از عمو تیری: بهترین عموی دنیا!‏