Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:36:39 GMT

شیخ استقلال آماده شروع لیگ نوزدهم (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۵۷۷۲

مهاجم اهل مالی استقلال برای شروع لیگ نوزدهم آماده می شود.

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته بازیکنی است که در یکی از تمرین های این تیم مصدوم شد و بیش از یک هفته از تمرین های این تیم به دور بود اما او از روز گذشته تمرین های اختصاصی خود را آغاز کرد.

 

در این بین اعضای کادرفنی و پزشکی استقلال تمرین های فشرده ای برای دیاباته در نظر گرفته اند تا او را هرچه زودتر به مرز آمادگی برسانند  و این بازیکن بتواند در بازی با ماشین سازی برای این تیم به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیاباته 10 روز فرصت دارد تا خود را آماده شروع لیگ برتر کند و به نظر می رسد این بازیکن می تواند تا بازی با ماشین سازی به شرایط بازی کردن برسد.

 

شیخ دیاباته در کنار مرتضی تبریزی امید اول گلزنی استقلال است و احتمال اینکه از همان ابتدای لیگ در ترکیب ثابت استقلال به میدان برود بسیار زیاد است.

 

عکس: رضا سعیدی پور

 

 

 

 

استقلال تهران دیاباته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون رزمنده آماده جنگ خواهند شد/ عملیات در دریای مدیترانه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ضیف الله الشامی وزیر اطلاع رسانی دولت صنعا بر تداوم عملیات در حمایت از غزه تاکید و اعلام کرد: عملیاتی که شروع شده است پایان نخواهد یافت مگر اینکه جنگ و محاصره غزه پایان یابد.

وی افزود: عملیات در دریای مدیترانه شروع خواهد شد و رصد دقیقی وجود دارد و طی روزهای آتی شاهد اعلام عملیات خواهیم بود.

الشامی تاکید کرد: هر سلاح که دشمن به کار می گیرد ما به سرعت در راستای توسعه سلاحی گام بر می داریم که بر آن غلبه کند.

وی افزود: شمار رزمندگان آماده جنگ به زودی به یک میلیون رزمنده خواهد رسید. دشمن صهیونیست فریبکار است ما یک جبهه حمایتی هستیم و مراقب هستیم که در صورت توافق، توقف جنگ چگونه اجرا خواهد شد.

الشامی بیان کرد: هر طرفی در دنیا که ارتباط با دشمن صهیونیست داشته باشد تجارت آن متاثر خواهد شد و هدفی برای نیروهای مسلح ما خواهد بود. ما خواسته خاصی در قبال یاری برادران در فلسطین نداریم.

وی افزود: روند عملیات یاری به غزه روندی متفاوت از روند موضوعات خاص یمنی است. پیشنهادهایی در ازای توقف یاری ملت فلسطین شد اما برای ما ارزشی نداشت.

کد خبر 6096678

دیگر خبرها

  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • یک میلیون رزمنده آماده جنگ خواهند شد/ عملیات در دریای مدیترانه
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • حال و هوای کمپ حجازی پیش از شروع تمرین استقلال / فیلم
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!