Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر سلیمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته شهرداری این شهر در راستای تدابیر بازدارنده در مقابل بنایی که به صورت غیرمجاز و بدون رعایت قوانین ساختمان سازی و رعایت آیین نامه ۲۸۰۰ ساخته شده و چندین بار رای تخریب برایش صادر شده است و به منظور جلوگیری از ادامه تخلف، یک کامیون سنگ ریخت که با واکنشهایی در فضای مجازی مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با ابراز تاسف از این که فردی آگاه و دارای جایگاه اجتماعی اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کرده گفت: ساخت و ساز این ملک به صورت غیر اصولی شروع شده و پرونده اش چندین مرتبه در کمیسیون ماده ۱۰۰ حکم مهر و موم گرفته اما مالک بر خلاف خود اصرار دارد به طوری که پلمپ و مهر و موم را شکسته و موانع بتنی گذاشته شده در مقابل ملک را جابه جا کرده است.

او افزود: سازنده این بنا حتی پس از این که رأی تخریب صادر شد باز هم به صورت خلاف به کار خود ادامه داد و آن را به مرحله ای رساند که بتواند با تکمیل بنا و استقرار در آن امکان تخریب را ناممکن سازد.

وی ادامه داد: تا کنون کسی در این بنا سکونت نداشته است اما مالک، ساعت دو نیمه شب گذشته مقداری وسایل از جمله تعدادی فرش را  به ملک منتقل کرده است.

شهردار کاشمر با اشاره به اینکه این مالک تخلف کرده و باز هم بر تخلف خود اصرار می کند گفت: این فرد بنای غیر استاندارد و متزلزلی ساخته و قصد دارد خانواده ای را در آن ساکن کند از این رو اداره گشت ساختمان شهرداری در راستای انجام اقدامی پیشگیرانه و بازدارنده و جلوگیری از تداوم تخلف و  انسداد عملیات ساخت، اقدام به تخلیه سنگ در این مکان کرد تا با سیر مسیر قانونی پرونده، رأی تخریب اجرا شود.

سلیمانی از برخی افراد که برخلاف اخلاق حرفه ای رسانه ای عنوان کرده اند که در این مِلک فردی ساکن بوده است انتقاد کرد و گفت: در پاسخ به خبرنگاری که موضوع را جویا شده پاسخ داده ام که باید موضوع را بررسی کنم و سپس به مردم اطلاع رسانی کنم اما چنین رویه ای برای انتشار ناصحیح برخی مطالب، افراد متخلف را  به ترویج خلاف تشویق کرده و آنان را از سیستم طلبکار می کند.

در یکی دو روز اخیر فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن عوامل شهرداری کاشمر برای  اجرای پلمپ ساختمانی با کاربری مسکونی اقدام به ریزش سنگ در آن می کنند.

۷۴۹۷/۱۹۲۲

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «ایهود اولمرت»، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در سخنانی به شدت علیه نتانیاهو و جنگ غزه موضع گیری کرده است.

اولمرت در این ارتباط گفت: «ما از این جنگ پیروز خارج نخواهیم شد و باید خیابان‌ها را از تظاهرات کنندگان علیه نتانیاهو و همپیمانانش پر کنیم.»

ماه گذشته نیز نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی خواستار توقف فوری جنگ در غزه و بازگرداندن اسرای اسرائیلی بازداشت شده در غزه شد و تاکید کرد که در این صورت دستاورد اسرائیل بسیار بیشتر از ادامه این جنگ خواهد بود.

وی تاکید کرد که نتانیاهو برای نجات اسرای اسرائیلی جنگ را ادامه نمی‌دهد، بلکه می‌خواهد خودش را نجات دهد.

اولمرت پیش از این نیز خواستار توقف جنگ غزه شده و تاکید کرده بود که این جنگ نمی‌تواند اهداف مشخص شده توسط بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل را محقق کند.

نخست وزیر اسبق اسرائیل در اظهارات پیشین خود رژیم صهیونیستی را در برابر یک دوراهی قرار داده و تاکید کرده بود که تل‌آویو یا با آتش بس و بازگرداندن اسرا از غزه از طریق انجام تبادل موافقت می‌کند یا باید بدون اینکه اهداف خود در ریشه کن کردن حماس و بازگرداندن اسرا را محقق کند، به جنگ خود در غزه ادامه بدهد.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

کد خبر 6096024

دیگر خبرها

  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد