Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی در جمع جمعی از فرمانده حوزه و اعضای شورای حوزه شهید رجایی(ره) سپاه ناحیه اراک اقدامات این حوزه در ادرات را قابل تقدیر خواند و گفت:  کارمندان بسیجی نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تاکنون برداشته اند و از نمونه های آن می توان به حضور فعال آنها در صحنه دفاع مقدس و جنگ اقتصادی و فرهنگی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه بسیج کارمندان باید به سمت تحقق دولت اسلامی گام بردارد بیان داشت: بسیج کارمندان با تربیت نیروهای دلسوز و انقلابی در سایر ادارات می تواند در زمینه تحقق دولت اسلامی نقش آفرینی کند چراکه امروز نیاز رسیدن به تمدن اسلامی تحقق دولت اسلامی است و کارمندان بسیجی باید موانع رسیدن به آن را از بین ببرند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک ارائه خدمات بی منت به مردم توسط کارمندان بسیجی را مصداق بارز کار جهادی دانست و افزود: این فرهنگ و تفکر باید در تمام اداره ها حاکم شود و امروز نیاز به این داریم که در فضای جامعه تفکر جهادی و خدمت رسانی حاکم شود و بسیج کارمندان باید پرچم دار این صحنه باشد.

وی میز خدمت بسیج کارمندان را نمونه هایی از کارهای موثر در جهت خدمت رسانی به مردم خواند و گفت: طرح اعتلای میز خدمت باید به طور جدی دنبال شود و بسیج کارمندان کلیه عواملی که می تواند در اثرگذاری و نتیجه دادن این طرح جهادی داشته باشد تقویت کند.

حجت الاسلام عبدی با تأکید بر اینکه مسجد محوری میز خدمت به عنوان مهمترین مزیت این طرح می باشد افزود: در دفاع مقدس مساجد نقش پشتیبان رزمندگان را در جبهه ها ایفا کردند و امروز مساجد می توانند به عنوان پایگاهی برای حل مشکلات مردم مورد استفاده قرار گیرند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک در پایان خاطر نشان کرد:  همه کارمندان و مدیران باید با تفکر بسیجی و جهادی در بین مردم و به خصوص مناطق محروم حضور پیدا کنند تا از مشکلات آنها به صورت چهره به چهره آگاه شوند و در جهت رفع آنها تلاش داشته باشند.

انتهای پیام/ 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،ماموستا فایق رستمی با بیان اینکه معلم نقش هدایتگری در جامعه را بر عهده دارد و رسالت او هم ردیف رسالت انبیاالهی است، افزود: معلمان به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه نزد خداوند متعال جایگاه والایی دارند.
وی در ادامه با تبریک روز بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی، افزود: بسیجیان همواره در مسیر ارزشمند خدمت به مردم سربلند و ثابت قدم باشند.
خطیب جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت دانشجویان دانشگاههای آمریکا و اروپا از مردم بی دفاع غزه اشاره کردو گفت: این موضوع بیانگر نزدیک شدن نابودی و افول استکبار و آزادی قدس شریف است
وی در پایان تاکید کرد: از دیدگاه اسلام، بزرگترین کار، خدمت به جامعه و فقرا و تلاش برای توسعه و آبادانی است، همان کاری که دولت اکنون در دستور کار قرار داده است.

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • سیستم بانکی و ارز کشور باید در خدمت تولید باشد
  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان