Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سردار حمید هداوند با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان موضوع کیف قاپی و جرایم خشن همراه با تهدید است، اظهارداشت: کیف قاپی و موبایل قاپی از جمله جرایمی است که اثرات نامطلوب آن تا مدت ها بر احساس امنیت جامعه اثرگذار است و به کاهش احساس امنیت منجر می شود، لذا نیاز است پلیس با اجرای طرحی ضربتی به این موضوع بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح صاعقه (1) با همکاری پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از جمله آگاهی، پیشگیری، راهنمایی و رانندگی، امنیت عمومی و یگان امداد پایتخت، از امروز صبح در تمامی محلات سطح شهر تهران به اجرا در آمد.

هداوند افزود: بنا به درخواست شهروندان با سارقان کیف‌ قاپ و موبایل‌ قاپ که با موتورسیکلت در محدوده‌ های مختلف شهر تهران پرسه‌زده و اقدام به سرقت می‌کنند، برخورد قانونی می‌شود.

جانشین رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: در این طرح همچنین با موتورسوارانی که پلاک وسیله نقلیه آنها مخدوش شده و یا فاقد پلاک بوده و همچنین دارای سوابق کیفری باشند، برخورد شده و وسیله نقلیه آنها توقیف خواهد شد.

سردار هداوند تصریح کرد: در این طرح ۵۰۰ اکیپ در قالب 5 تیم، ضمن گشت زنی در محله های مختلف شهر تهران، پاتوق هایی را که از قبل شناسایی شده اند، مورد هدف قرار داده و به صورت گشت موتوری در راستای اجرای این عملیات عمل خواهند کرد.

وی به اثرات مثبت این طرح در کاهش وقوع جرم از جمله کیف قاپی و موبایل قاپی اشاره کرد و گفت: این طرح در روزهای آتی نیز اجرا می شود و شهروندان می توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

جانشین رئیس پلیس پایتخت در پایان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در این طرح پس از انتقال به پلیس آگاهی تهران بزرگ و استعلام های انجام شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و وسیله نقلیه آنها در صورت لزوم به پارکینگ پلیس منتقل می شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کیف قاپی جرایم خشن موبایل قاپ کیف قاپ سارقان موبایل قاپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار

تین نیوز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشکین دشت از جان باختن پیرمردی ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار تهران تبریز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد فولادی اظهار کرد: صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت، در محدوده سوزن بانی شیخ آباد مشکین دشت قطار تهران تبریز با این مرد برخورد کرد.

فولادی ادامه: متاسفانه شدت جراحات وارده به قدری بود که منجر به فوت این عابر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود