Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:50:47 GMT

آمادگی تیم صدرای زیراب برای حضور در لیگ برتر کشتی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۶۴۷۲

آمادگی تیم صدرای زیراب برای حضور در لیگ برتر کشتی

 محبوب قبادیان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صدرای زیراب در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: با توجه به انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رئیس جدید فدراسیون کشتی و دعوت او از تیم با سابقه صدرای زیراب برای شرکت در لیگ برتر، تصمیم گرفتیم دوباره وارد میدان شویم و درلیگ امسال شرکت کنیم. 

 وی تصریح کرد: نحوه برگزاری رقابتهای لیگ برتر کشتی نیازمند اعمال برخی تغیرات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بطوریکه بازگشت قوانین برگزاری مسابقات به شیوه گذشته که بصورت شهر به‌ شهر اجرایی می شد باعث استقبال حضور تیمها از جمله تیم کشتی صدرا خواهد بود. بر این اساس در نظر داریم تا حضوری قدرتمند را در مسابقات لیگ امسال به نمایش بگذاریم.

 مدیرعامل باشگاه صدرای زیراب در پایان ادامه داد: قرار است ثبت نام تیم ها در شهریور ماه و مسابقات نیز بعد از رقابتهای جهانی و از مهرماه آغاز شود. ما نیز تا آن زمان با برنامه ریزی دقیق آمادگی حضور در این دوره از رقابتهای لیگ برتر را خواهیم داشت.

کد خبر 4692708 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر کشتی فدراسیون کشتی سازمان لیگ برتر تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی والیبال کشتی تکواندو کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال الاتحاد عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  در این رقابت‌ها ۱۲۰ کشتی گیر در ۱۰ وزن با یکدیگر به رقابت می‌پردارند که از این تعداد ۴۰ نفر خوزستانی هستند.

این مسابقات به دلیل اینکه مرحله آخر چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی محسوب می‌شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تمام ظرفیت کشتی فرنگی ایران به غیر از نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی و گزینشی المپیک نیز حضور دارند.

در این رقابت‌ها کشتی گیرانی از کشور‌های ارمنستان، عراق و سوریه و ایران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی به همراه کادر فنی تیم ملی بزرگسالان، با حضور در اهواز از نزدیک نظاره گر این رقابت‌ها هستند.

بر اساس این گزارش، پیش از این شهرستان‌های اندیمشک و ماهشهر میزبان مسابقات بین‌المللی جام تختی بودند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر