Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجرای برخورد برانکو با ستاره های یاغی در عربستان شروع شده و بعید است سعودی های ستاره پرست تاب اصلاحات انضباطی مرد کروات را داشته باشند.

به گزارش تابناک ورزشی، در نخستین اختلاف جدی برانکو ایوانکوویچ در تیم جدیدش، مهاجم سوریه‌ای و گرانقیمت الاهلی عربستان به نیمکت نشینی خود در دیدار برابر الهلال واکنش جنجالی نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از یورو اسپورت، الاهلی عربستان در دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال رفت و توانست با یک گل به پیروزی برسد، اما با توجه به شکست ۴ بر ۲ در دیدار رفت حذف شد. این نتیجه حواشی زیادی بخصوص بعد از بازی رفت ایجاد کرد. در دیدار برگشت برانکو که نیاز مبرمی به گلهای زیاد داشت، دست به تصمیم عجیبی زد که باعث تعجب فوتبال دوستان عربستانی شد.

این مربی کروات که دومین بازی رسمی خود را در الاهلی تجربه کرد، عمر السومه بهترین و سرشناس‌ترین بازیکن تیمش را نیمکت نشین کرد و در دقیقه ۷۰ او را به بازی فرستاد. این درحالی بود که الاهلی به شدت نیاز به گلزنی در این دیدار داشت. السومه از این تصمیم برانکو عصبی و ناراحت بود و قبل از اینکه به میدان بیاید پیراهن الاهلی را بر زمین کوبید.

ویدئویی که مهاجم سوریه‌ای الاهلی پیراهن تیمش را بر زمین می‌کوبد بازتاب زیادی در رسانه‌های عربستانی داشته و بعضی این رفتار او را بی احترامی به باشگاه الاهلی می‌دانند و خواستار محروم شدن این بازیکن هستند. برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس نشان داده که با هرگونه بی نظمی مقابله می‌کند و باید دید که چه برخوردی با این مهاجم سوریه‌ای خواهد داشت. او در ایران بازیکنان زیادی شامل رامین رضاییان، محسن مسلمان، پیام صادقیان و ... را از تیمش کنار گذاشت ولی بعید است شاهزاده های سعودی طاقت تحمل چنین دیسیپلینی را داشته باشند.

السومه در بین هواداران الاهلی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و کنار گذاشتن او می‌تواند برای برانکو دردسرساز شود با اینحال به نظر می رسد برانکو شکستن شاخ غول ها در فوتبال عربستان را با ادب کردن السومه شروع کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: السومه تابناک ورزشی الاهلی عربستان برانکو غضنفر رکن آبادی فاجعه منا شیخ زکزاکی حسن عباسی نفتکش گریس ۱ استقلال بحرین محمد علی نجفی میترا استاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه‌های عربستانی در یک سال اخیر هزینه‌های گزافی برای به خدمت گرفتن ستاره‌های بزرگ حاضر در فوتبال اروپا پرداخت کرده‌اند و موفق شده‌اند بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، نیمار و سادیو مانه را به خدمت بگیرند.

به نظر می‌رسد که این روند قرار است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو هم ادامه داشته باشد و پیشنهادهای قابل توجه از سوی آنها در چند ماه اخیر به دست بازیکنان بزرگ دیگری که در فوتبال اروپا حضور دارند رسیده است که یکی از آنها دی بروینه است.

چند رسانه انگلیسی چند هفته قبل خبر داده بودند که پیشنهاد هنگفت دستمزد 70 میلیون یورو در سال از سوی عربستان به این ستاره بلژیکی ارائه شده و حالا منابع نزدیک به این بازیکن خبر داده‌اند که او هنوز این پیشنهاد را به صورت رسمی رد نکرده است.

منچسترسیتی مایل است که دی بروینه را در فصل آینده هم حفظ کند چون او هنوز هم یکی از بازیکنان مطمئن و کلیدی این تیم به حساب می‌آید اما مشخص نیست که تصمیم او در پایان فصل جاری در این باره چه خواهد بود و شاید باید منتظر یک انتقال غافلگیرکننده دیگر باشیم.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • رونالدو رکوردها را در عربستان رنده می‌کند!
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد