Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی همتی، رئیس هیئت کونگ فو استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دوازدهمین دوره ی مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور جوانان با حضور ۳۳۰ ورزشکار، مربی و سرپرست از کلیه استان‌های کشور به مدت ۳ روز به میزبانی کرمان در سالن فجر برگزار شد.

او با بیان اینکه این مسابقات با حضور شهریاری نایب رییس فدراسیون، عباسی ناظر فدراسیون و پیر قربان مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون برگزار شد، افزود: تیم کرمان با ترکیب نازنین دستیار، نگار دستیار، مهسا اسدی، مهدیه بهمن پور، مهیا کوچک قدم، نازنین نژاد علیرضا نسب، یاسمن حکیمیان، نگین ایزد آبادی، فاطمه اسماعیلی، مهسا ابولی و غزل محمدی به مربیگری سمیه زند اقطایی و سرپرستی مکی آبادی در این رقابت ها حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی تصریح کرد: در پایان، تیم های تهران با ۲۹ امتیاز،  کرمان با ۲۴ امتیاز  و فارس با ۱۹ امتیاز عناوین اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کردند.

او با اعلام اینکه تیم کرمان در این مسابقات به ۳ مدال طلا و یک برنز دست یافت، بیان داشت: نگار دستیار، نازنین نژاد علیرضا نسب و مهسا اسدی موفق به دریافت مدال طلا شدند و نازنین دستیار نشان برنز را به خود اختصاص داد.

همتی گفت: استان کرمان طی ۳ سال متوالی که میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را عهده دار بوده همیشه  عنوان قهرمان یا نایب قهرمانی کشور را از آن خود کرده است.

او از کادر اجرایی استان که به معنای واقعی همدل و یکپارچه بودند، قدردانی کرد و از مسئولان استانی خواست: با حمایت های خود از این هیئت، دست به دست هم دهند تا مانند همیشه، نام ایران و کرمان در کشور، آسیا و جهان به اهتزاز در آید.

انتهای پیام/ب

کرمان نایب قهرمان رقابت های کونگ فو قهرمانی کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کونگ فو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته با حضور ۴ هزار و ۲۸۱ نفر ورزشکار در همدان برگزار شد که ساغر جندقی نوجوان کاراته کای سمنانی بر سکوی اول کشور ایستاد و مدال طلای انتخابی تیم ملی کاراته را بر گردن آویخت.

 

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • وقتی سکوی قهرمانی نابود می شود! / فیلم
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور