Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@00:09:19 GMT

PSG دو ستاره رئال را به جای نیمار می خواهد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۷۱۲۸

PSG دو ستاره رئال را به جای نیمار می خواهد

دو نشریه معتبر اسپانیایی فاش ساختند که پی اس جی، وینیسیوس و لوکا مودریچ را در ازای انتقال نیمار به رئال می خواهد.

به گزارش "ورزش سه"، یک ال کلاسیکوی جذاب از چند روز پیش برای جذب نیمار شروع شده و مشخص نیست که در نهایت ستاره برزیلی به بارسا باز می گردد یا راهی رئال خواهد شد.

 

 

 

 

روز گذشته اولین دور مذاکرات بارسا و پی اس جی برای نیمار شروع شد و بی نتیجه ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه طبق ادعای مارکا و اسپورت، فاش شده است که پی اس جی چه گزینه هایی از رئال را مدنظر دارد. لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی به عنوان نماینده باشگاهش در جلسه مذاکره، برای تحت فشار گذاشتن بارسا اعلام کرد که با رئال هم در مذاکره هستند و اینکه از این باشگاه تقاضای وینیسیوس و لوکا مودریچ را در ازای انتقال نیمار داشته اند.

مارکا در این رابطه نوشته است که رئال تحت هیچ شرایطی قصد واگذاری وینسیوس به پی اس جی را ندارد چرا که روی او به عنوان ستاره ای برای آینده حساب و.یژه ای باز کرده است. وینیسیوس و لئوناردو هر دو اهل ریو هستند و مدیر ورزشی پی اس جی از مدت ها پیش وینیسیوس را تحت نظر دارد و مشتناق است او را به پی اس جی بیاورد.

در مورد لوکا مودریچ هم باید گفت که ستاره کروات مخالفت خود با جدایی از رئال را اعلام کرده و رئال هم تمایلی برای از دست دادن فاتح توپ طلای 2018 ندارد. باشگاه مادریدی تاکنون هیچ پیشنهادی به پی اس جی برای نیمار نداده و فعلا منتظر مشخص شدن روند مذاکرات بین بارسا و پی اس جی است.

 

 

پاری سن ژرمن وینیسیوس جونیور رئال مادرید لوکا مودریچ بارسلونا نیمار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن وینیسیوس جونیور رئال مادرید لوکا مودریچ بارسلونا نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دوشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم و ارزشمند را به دست آورد.

لواندوفسکی ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب این پیروزی ایفا کند که می‌تواند به بارسا در قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لالیگا کمک کند.

اما حالا رادیو کوپه خبر داده است که یکی از گل‌هایی که این ستاره لهستانی به ثمر رساند باعث ناراحتی فران تورس شده است. ظاهرا این بازیکن می‌خواست شخصا ضربه آزادی که به سود بارسلونا اعلام شده بود را به سمت دروازه حریف بزند اما لوا این اجازه را به او نداد.

پس از اینکه این توپ وارد دروازه شد، تورس در جشن و خوشحالی پس از گل بازیکنان بارسا شرکت نکرد و پس از پایان بازی هم بدون اینکه در زمین بماند مستقیما به سمت تونل‌های منتهی به رختکن رفت و به این شکل ناراحتی‌اش را ابراز کرد.»

دیگر خبرها

  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • بارسا کنار کشید، والورده جدید در راه رئال
  • وینی با قهرمانی چمپیونزلیگ به توپ طلا می‌رسد
  • کامنت وینیسیوس جونیور برای جیدون سانچو؛ عجب بازیکنی! / عکس
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • با وینیسیوس، در آستانه صعود به فینال
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا