Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:24:59 GMT

۳ سارق در چهارمحال و بختیاری دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۷۴۹۸

۳ سارق در چهارمحال و بختیاری دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، فضل الله برزوئی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، خودرو و موتورسیکلت رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان و کوهرنگ با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه های سرقت موفق شدند سه سارق را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به هشت فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، خودرو و موتورسیکلت اعتراف کردند که متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 4692774

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری دستگيري سارق شهرکرد روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف ایلام بیرجند آتش سوزی خرم آباد مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، گفت: یک سارق با عنوان مأمور دولتی در بهارستان با ۱۴ فقره سرقت دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، سرهنگ مجید عسکری نیا در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله سبزدشت بهارستان، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تعامل خوب مردم با پلیس افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مأمورنما با معرفی خود به‌عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به‌وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

 فرمانده انتظامی بهارستان، تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی پی شهرستان با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

 عسکری‌نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مأمورنما در بهارستان دستگیر شد، خاطرنشان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به 14 فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد