Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:45:26 GMT

صدور رای کمیته انضباطی والیبال در پرونده جواد کریمی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۷۶۰۴

صدور رای کمیته انضباطی والیبال در پرونده جواد کریمی

به گزارش خبرگزاری مهر، رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در خصوص درخواست باشگاه شهرداری ارومیه نسبت به تعیین وضعیت جواد کریمی صادر شد.

در متن این رای آمده است:

قرارداد آقای جواد کریمی سوچلمایی با باشگاه شهرداری ارومیه معتبر و دارای اعتبار قانونی تشخیص داده شد اما از آنجا که بازیکن یاد شده پس از انعقاد قرارداد با باشگاه شهرداری ارومیه مجددا با باشگاه پیکان انعقاد قرارداد نموده است و عمل نامبرده بر خلاف مقررات آئین‌نامه سازمان لیگ بوده و از مصادیق انعقاد قرارداد همزمان با دو باشگاه در یکسال محسوب می‌گردد، با اختیارات حاصل از ماده 4 آئین‌نامه انضباطی، بازیکن جواد کریمی سوچلمایی به شش جلسه محرومیت از حضور در مسابقات لیگ و دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4692797

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال کمیته انضباطی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی والیبال کشتی تکواندو کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال الاتحاد عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی