Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان عباس رضایی در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: ما در شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه و جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم که استکبار جهانی با تهدید‌های خود، علیه ایران، مشکلاتی را به وجود آورده است.

او ادامه داد: در این شرایط توجه به موضوع اشتغال و تولید ضروری است که در این میان عده‌ای فرصت‌طلب، فساد و قاچاق را در سطوح مختلف گسترش می‌دهند که مقرر شد در این رابطه چند کمیته تخصصی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار اصفهان عنوان کرد: اگر اطلاع‌رسانی مناسب در ارتباط با مضرات قاچاق برای مردم تبیین شود، آن‌ها نیز با کمال میل از کالای داخلی حمایت کرده و به سراغ کالا‌های قاچاق شده نمی‌روند.

رضایی افزود: کمیته پایش قوانین و مقررات با قاچاق کالا و ارز نیز تشکیل می‌شود تا چالش‌های موجود در این زمینه به صورت مطلوب احصا شود.

او تصریح کرد: صنایع دستی یکی از محصولات مهم اصفهان محسوب می‌شود که متأسفانه وجود برخی اجناس تقلبی در بازار، به خرید و فروش آن‌ها ضربه زده است، به همین دلیل به صورت جدی به این موضوع رسیدگی خواهد شد تا شرایط صادرات این محصولات نیز بیش از پیش فراهم شود.


رضایی ادامه داد: ارائه راهکار‌های کارشناسی شده و همه جانبه در مورد مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌تواند زمینه ساز کاهش اصولی قاچاق و افزایش اشتغال در جامعه شود.

انتهای پیام/ی

پایش قوانین و مقررات با قاچاق کالا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ علی رحیمی‌پور گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه پس از کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرهنگ رحیمی پور ارزش کالای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.  

دیگر خبرها

  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • مشارکت مردم در جهش تولید چگونه عملی می‎‌شود؟