Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق کشور  در جمع خواهران و برادران بسیجی و پاسدار منتخب در جشنواره استانی مالک اشتر گفت:  شرایط استان سیستان و بلوچستان با شرایط کشور در بحث های سیاسی، امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، و ... بسیار متفاوت است.   وی افزود: اگر انسان با اخلاص به توفیقات سپاه نگاه کند افتخار می کند، بسیاری از استانها که از رفاه برخوردار هستند و شرایط مناسبی را دارند این استان قابل مقایسه با استانهای دیگر نیست، دلیل عقب افتادگی هایی که از رژیم ستم شاهی و گذشته که بر این منطقه حاکم بوده و مشکلاتی که اتفاق افتاده همه و همه تجمیع شده و متاسفانه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی باید پاسخگوی همه این موضوعات باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  سردار مارانی با اشاره به رفتارهای منطقه ای بر تشدید عقب ماندگی استان بیان کرد: بیان کردن برخی از مسائل به ناحق مشکلاتی را در استان ایجاد خواهد کرد، تنها مجموعه ای که به لطف خدا جانانه و خالصانه تلاش کرده و تلاش می کند و همه هم خود را با اخلاص گذاشته که به این نظام و مملکت خدمت کند و کارش نمود داشته باشد و معین باشدهم در مسائل سیاسی و هم در مسائل اجتماعی، در مسائل فرهنگی، اقتصادی، مردم یاری و مردمداری، امنیتی و دفاعی مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.   فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور اظهار داشت: هیچ مجموعه ای در کشور وجود ندارد که مانند سپاه  همه جانبه باشد و همه مسائل کشور را دنبال کند.   این مسئول ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به پاسداران عنایت بسیار دارد،  سپاه برای حفظ انقلاب شکل گرفته، باید بدانیم و درک کنیم که حساب کتاب سپاه از همه جداست و  بیشتر به این نهاد مقدس توجه کنیم.   سردار مارانی با تاکید بر این مطلب که  سپاه نهادی است که در بهبوحه سختی ها و درگیری های نظام و کشور  در کردستان، شمال، جنوب، جنوب شرق، پای کار بودند و امید را در دل دوستان ایجاد و نا امیدی را به دل دشمن انداخت.   فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق کشور افزود:  از ابتدای انقلاب تا کنون پاسداران برگهای زرین بسیاری را در دفتر تاریخ ثبت کردند و  گره گشای جامعه بودند.   وی افزود:  سپاه به نحوی خود را در دفاع مقدس وارد کرد و امروز قدرتمند ترین، توانمند ترین و در همه عرصه های توسعه و پیشرفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه و دنیا حرف اول  را می زند، پاسداران با اخلاص  و تواضع در گمنامی فعالیت را آغاز کردند و امروز توانمند ترین هستند.   مارانی بیان کرد: تلاش مضاعف پاسداران سپاه سلمان با تمام مشکلات رتبه های برتر جشنواره را کسب کرده اند که این افتخار است و خیلی حرف است که بدون توقع و انتظار این رتبه ها را خالطانه و با زحمت های شبانه روزی کسب کرده اند.  

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حجت الاسلامی علیی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، این نهاد ارزشی را برگرفته از نهضت عاشورا و پرچمدار جهاد تبیین دانست و افزود: امروز سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های شناختی دشمنان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.
وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل عملیات تنبیهی وعده صادق را نمونه‌ای از ابتکار و توانمندی سپاه در مقابله با دشمنان دانست و گفت: با این عملیات دنیا به عظمت و توانمندی سپاه پی برد و دشمنان هم در برابر این قدرت و توانمندی، چاره‌ای جز عقب نشینی نیافتند. 

حجت الاسلام علیی افزود: جامعه بزرگ بسیج در برابر استکبار جهانی ایستاده و رمز این مقاومت همانا اعتقاد به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است. 
وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی بر ضرورت تقویت ایمان و باور‌های دینی نیرو‌های سپاهی و بسیجی در کنار افزایش قدرت و توان نظامی تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد