Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@14:14:27 GMT

پلیس با "صاعقه" به مبارزه با دزدان موتورسوار می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۸۱۰۹

پلیس با 'صاعقه' به مبارزه با دزدان موتورسوار می‌رود

به گزارش وانانیوز، 

 سردار حمید هداوند در این‌باره گفت: یکی از دغدغه های اصلی شهروندان موضوع کیف قاپی و جرایم خشن همراه با تهدید است،چراکه کیف قاپی و موبایل قاپی از جمله جرایمی است که اثرات نامطلوب آن تا مدت‌ها بر احساس امنیت جامعه اثرگذار است و به کاهش احساس امنیت منجر می شود، لذا نیاز است پلیس با اجرای طرحی ضربتی به این موضوع بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مرحله نخست طرح صاعقه با همکاری پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از جمله آگاهی، پیشگیری، راهنمایی و رانندگی، امنیت عمومی و یگان امداد پایتخت، از امروز صبح در تمامی محلات سطح شهر تهران به اجرا در آمد.
وی افزود: بنا به درخواست شهروندان با سارقان کیف‌قاپ و موبایل‌قاپ که با موتورسیکلت در محدوده‌های مختلف شهر تهران پرسه‌زده و اقدام به سرقت می‌کنند، برخورد قانونی می‌شود.
جانشین رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: در این طرح همچنین با موتورسوارانی که پلاک وسیله نقلیه آنها مخدوش شده و یا فاقد پلاک بوده و همچنین دارای سوابق کیفری باشند، برخورد شده و وسیله نقلیه آنها توقیف خواهد شد.
هداوند تصریح کرد: در این طرح ۵۰۰ اکیپ در قالب ۵ تیم، ضمن گشت زنی در محله های مختلف شهر تهران، پاتوق‌هایی را که از قبل شناسایی شده‌اند، مورد هدف قرار داده و به صورت گشت موتوری در راستای اجرای این عملیات عمل خواهند کرد.
وی به اثرات مثبت این طرح در کاهش وقوع جرم از جمله کیف قاپی و موبایل قاپی اشاره کرد و گفت: این طرح در روزهای آتی نیز اجرا می شود و شهروندان می توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
جانشین رئیس پلیس پایتخت  خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در این طرح پس از انتقال به پلیس آگاهی تهران بزرگ و استعلام‌های انجام شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و وسیله نقلیه آنها در صورت لزوم به پارکینگ پلیس منتقل می شود.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: پلیس دزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسن درستی روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به ارومیه می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: انهدام یک باند زن و شوهری مواد مخدر در تهران

وی افزود: پس از بررسی های تخصصی و هماهنگی های قضایی و رصد مسیرهای تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: با عملیات ضربتی پلیس، خودرو متهمان در مسیر ارومیه - تبریز توقیف و در بازرسی از آنها ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی ادامه داد: در این خصوص سه دستگاه خودرو توقیف و ۶متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر: 1229497 برچسب‌ها مواد مخدر

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران | یک میلیون و ۲۵۰ موتورسوار گواهینامه ندارند