Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@10:34:07 GMT

پیروزی پرسپولیس برابر گل گهر در دیدار تدارکاتی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۸۷۱۸

پیروزی پرسپولیس برابر گل گهر در دیدار تدارکاتی

بازی تدارکاتی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل گهر عصر امروز در ورزشگاه کارگران تهران برگزار شد که تیم پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، محمد حسین کنعانی‌زادگان، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا (کاپیتان)، سعید حسین‌پور، سیامک نعمتی، آدام همتی، محمد امین اسدی، مهدی عبدی و امیر روستایی به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار دوستانه در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت، ولی در ابتدای نیمه دوم مهدی ترابی در دقیقه ۴۹ پرسپولیس نخستین گل این دیدار را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

در ادامه این بازی در دقیقه ۷۰ مهاجم تیم گل گهر گل تساوی را وارد دروازه پرسپولیس کرد، اما در دقیقه ۸۱ علی علیپور از روی نقطه پنالتی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

این دیدار دوستانه در پایان با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال گل گهر لیگ برتر فوتبال دیدار تدارکاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار نوشاد عالمیان در جدول اصلی رقابت های تنیس روی میز گرند اسمش عربستان، شامگاه شنبهبرابر «کائو چنگ جو» از چین تایپه برگزار شد.

در این دیدار نوشاد عالمیان برابر حریف خود با نتیجه ۳ بر ۲ صاحب برتری شد. ابن برتری در حالی به دست آمد که پینگ پنگ باز چینتایپه ۱۹ ساله است اما رنکینگ ۲۹ جهان را در اختیار دارد.

نوشاد عالمیان که با سه پیروزی متوالی و بدون باخت در مرحله مقدماتی، وارد جدول اصلی گرند اسمش عربستان شد در ادامه و درجدول یک شانزده نهایی با برنده دیدار «لیانگ جینگ کون» از چین و «دنیل هابسون» از اتریش رقابت خواهد کرد.

کد خبر 6096642 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹