Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

چندروز قبل خبری غیررسمی منتشر شد مبنی بر این که علی کریمی ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی که به جادوگر فوتبال معروف است، خودروی بی. ام. دبلیو‌اش را فروخته و مزدا 3 خریده و قصد دارد ویلایش در لواسان را هم بفروشد تا آپارتمانی کوچک‌تر در تهران بخرد.

به گزارش خراسان او به دوستانش که علت ماجرا را جویا شدند گفته: «این روزها اغلب مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند و از ما هم به هر حال توقع دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم انتظار دارند ما هم مثل بقیه باشیم و...» شاید از مزدا سواری و نقل مکان کریمی به شکل مستقیم چیزی عاید مردم نشود اما همین قدر که یک ستاره به این نتیجه رسیده در حد خودش باید کاری را انجام دهد که از دستش ساخته است قابل تحسین و مرهم کمی است بر زخم های معیشتی مردم. علی کریمی با بازی در لیگ های حاشیه خلیج فارس و بعد هم آلمان و ریختن سرمایه اقتصادی‌اش در ساخت و ساز ثروت زیادی به هم زد اما در جوانی هم اهل تفاخر و ژست گرفتن کنار خودروهای لوکس نبود.

شاید این ویژگی نسلی باشد که روزهای شهرتشان عرق ریختن و مردم داری، اولویت داشت به پیج پرمخاطب داشتن و حاشیه های زرد. کریمی در زندگی شخصی و حرفه ای اش نقاط ضعف زیادی دارد اما یک ویژگی خوبش این است که عملگراست.

برخلاف خیلی از سلبریتی ها به ویژه بازیگران، که از هر چیزی که کلاس دارد می گویند چه مردم و مشکلات شان باشد چه محیط زیست و گرمایش زمین و یخ های قطبی. ما امروز به چهره هایی نیاز داریم که عمل کنند تا مردم آن ها را کنار خودشان حس کنند.

ماجرای رسول خطیبی وفروش بنزش را هم شاید بتوان در همین قالب دید خطیبی که چند سال قبل در ترافیک می شنود پسر بچه ای به پدرش گلایه می کند «ببین بابا! این آقا چه بنز خوشگلی داره اما تو حتی یک پیکان هم نداری. » تصمیم می گیرد از آن تاریخ به بعد، هرگز سوار بنز نشود و یک پرشیا می خرد تا دل کسی را نشکند. رسول خطیبی اهل شوآف نبود همان طور که علی کریمی نیست نفر بعدی این فهرست چه کسی خواهد بود فهرستی که این روزها بد جور به طولانی شدن آن نیازمندیم.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز

سرهنگ حمید کریمی در گفت‌وگو با خبرگزار ما، گفت: در راستای اجرای هر چه بهتر مراسم پیاده‌روی خانوادگی در این کلانشهر محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های اطراف برگزاری این مراسم در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت‌ماه اعمال خواهد شد.

او افزود: مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت الله حائری شیرازی از زیر پل کمربندی جوادیه به سمت میدان ارم تا تونل اول مسدود خواهد شد.

سرهنگ کریمی ادامه داد: بر این اساس، از ساعت ۲۴ امشب محدودیت‌های ترافیکی اعمال و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم
  • رسول خطیبی در یک قدمی مدیرعاملی تیم لیگ برتری
  • دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه
  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • شاهکار المپیاکوس در ویلا پارک و برد دراماتیک بنفش‌ها در لحظات پایانی
  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!
  • محمد کریمی، کاپیتان سپاهان: هر تیمی جای ما بود، تا اینجا هم دوام نمی‌آورد / فیلم