Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، خبرنگاران قزوین و آبیک به همراه سیدمحمدحسین سید ابوترابی معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قزوین و امین الله شیخ مدیر اداره آبفای روستایی شهرستان آبیک امروز از مجتمع آبرسانی روستای یانس آباد شهرستان آبیک بازدید کردند.

امین‌الله شیخ مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان آبیک در این بازدید اظهار کرد: 52 روستای شهرستان آبیک تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی این شهرستان است که 5 هزار مشترک و حدود 27 هزار نفر از جمعیت روستایی را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود هشت مجتمع آبرسانی در شهرستان آبیک افزود: این مجتمع‌ها شامل دو روستایی تا هفت روستایی می‌شود.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان آبیک ادامه داد: اجرای دو طرح سیستم فاضلاب در روستای قشلاق و زیاران شهرستان آبیک در حال انجام است که پیشرفت فیزیکی طرح فاضلاب در روستای قشلاق 90 درصد است و نصب انشعابات آن در دستور کار قرار گرفته و 50 میلیارد ریال هم اعتبار هزینه شده است.

شیخ اضافه کرد: شبکه روستای زیاران 36 کیلومتر است که 18 کیلومتر آن یعنی 40 درصد اجرایی شده و پیمانکار مشغول به کار است.

وی خاطرنشان کرد: 95 درصد جمعیت روستایی شهرستان آبیک زیر پوشش آب و فاضلاب روستایی قرار دارند.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان آبیک اذعان کرد: مجتمع آبرسانی یانس آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک است که 21 کیلومتر طول کل لوله، 9 کیلومتر طول کل لوله شبکه داخلی دارد و حجم مخازن این مجتمع 950 مترمکعب و دارای یک حلقه چاه است.

شیخ افزود: یک هزار و 596 نفر از روستاهای یانس آباد، فالیزان، اصغرآباد و کهوانک از مجتمع آبرسانی روستای یانس آباد بهره‌مند هستند.

روابط عمومی آب و فاضلاب شهری استان قزوین هم در این بازدید حضور داشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب استان قزوین پوشش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : با تلاش اکیپ های نگهداری و تعمیرات شهرستان خوی در بخش های تابعه، اتفاقات شبکه توزیع و خطوط انتقال اصلی آب روستاهای عزت آباد، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد رفع و جریان آب مشترکین این روستاها برقرار شد .

تقی پاشایی اظهار داشت: در پی گزارش سامانه ۱۲۲ مبنی بر ترکیدگی لوله شبکه توزیع آب روستاهای عزت آباد ، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد در 5 نقطه ، اکیپ های اتفاقات به محل‌های اعلام شده اعزام و با تلاش بی وقفه ، اتفاقات به وقوع پیوسته رفع و آب پایدار در شبکه جریان یافت.

وی افزود: در راستای تغییر و بهبود استاندارد های خدمات آبرسانی به روستاها، شرکت آب و فاضلاب در تلاش است بر اساس وظیفه ذاتی خود با تمام توان و ظرفیت، سطح خدمات رسانی به روستاها را در قالب برنامه‌های کوتاه مدت از جمله اصلاح و رفع حوادث شبکه و خطوط انتقال آب روستایی، به سطح مطلوبی برساند.

پاشایی با بیان اینکه تحقق ارتقای سطح خدمات رسانی به روستاها نیازمند زمان و توان و تجهیزات مضاعفی است، اظهار کرد: با توجه به اولویت شرکت آب و فاضلاب که رفع دغدغه های مردم در بخش آب روستایی است، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع این دغدغه ها اقدام می‌شود.

  با رفع اتفاق های روستاهای مذکور بیش از 4 هزار نفر از آب پایدار و بهداشتی برخوردار شدند.

دیگر خبرها

  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو