Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@05:26:04 GMT

عرضه نسخه بتای EMUI 10 هوآوی در ۸ سپتامبر

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۰۴۵۵

عرضه نسخه بتای EMUI 10 هوآوی در ۸ سپتامبر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون انکار بزرگترین اتفاق در کنفرانس توسعه دهندگان هوآوی که چند روز پیش برگزار شد، معرفی سیستم عامل Harmony بود. اما این شرکت چینی هنوز به اندروید بسیار متعهد است؛ به حدی که در حال آماده سازی رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر اندروید ۱۰ Q است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز تاریخ انتشاری برای نسخه نهایی این نرم افزار وجود ندارد اما هواوی از ۸ سپتامبر نسخه بتای آن را به دستگاه‌های P30 و P30 Pro منتقل خواهد کرد.

قابلیت‌های جدید رابط کاربری EMUI 10 

این بروزرسانی تعدادی ویژگی‌های جدید از جمله حالت تاریک تمام دستگاه، صفحه‌ نمایش چندگانه (که به وسیله آن می‌توانید گوشی خود را به رایانه تبدیل کنید) و چند تغییر در طراحی سیستم گوشی را ارائه می‌دهد. با این حال، جزئیات کامل این سیستم‌ عامل تا زمان بروزرسانی نهایی و ورود آن به تلفن‌های هوشمند آشکار نمی‌شود.

هوآوی باید قبل از پایان آزمایش‌های خود در اوایل ماه اکتبر، در طول ماه سپتامبر به توسعه EMUI 10 ادامه دهد. نسخه نهایی این سیستم‌ عامل باید از قبل روی گوشی‌های Mate 30 و Mate 30 Pro که در حال حاضر انتظار می‌رود در اواسط اکتبر عرضه شوند، نصب شده باشد. هوآوی به احتمال زیاد پس از این کار شروع به انتقال سیستم‌ عامل جدید اندروید به دستگاه‌های قدیمی‌تر خود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: انتشار طراحی یک گوشی دیگر از اوپو با مکانیزم کشویی +تصاویر 

فهرست تلفن‌های هوشمند سازگار با اندروید Q

با توجه به فهرست تلفن‌های هوشمند سازگار با اندروید Q، گوشی‌های P30 و P30 Pro اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که این بروزرسانی را دریافت می‌کنند و به دنبال آن Mate 20 ،Mate 20 Pro و Mate 20 RS Porsche Design در نوبت قرار دارند. پس از آن هوآوی این سیستم‌عامل را به سمت مدل‌های پی‌اسمارت ۲۰۱۹ و پی‌اسمارت پلاس سوق خواهد داد. ترکیب دستگاه‌های هوآوی با نسخه‌های 4G و 5G گوشی‌های Mate 20 X  ،Huawei P20 و Mate 20 Lite بروزرسانی خواهند شد.

اگر به دنبال یک مدل از گوشی‌های آنر هستید، آنر ۲۰، ۲۰ پرو و ۲۰ لایت اولین دستگاه‌هایی هستند است که اندروید ۱۰ Q را دریافت می‌کند و به دنبال آن Honor View 20، Honor10 &10 Lite و Honor 8X به بازار عرضه می‌شوند.

انتهای پیام/

رابط کاربری جدید هوآوی به زودی عرضه می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری هوآوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • قیمت گوشی امروز 12 اردیبهشت 1403
  • سازمان «سیا» با دندان‌های کشیده شاهد حادثه ۱۱ سپتامبر بود
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی