Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان مجموعه تلویزیونی «آخر خط» از ادامه تصویربرداری این سریال در سوریه و لبنان خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «علی مسعودی» از پایان تصویربرداری پخش ایران مجموعه تلویزیونی «آخر خط» خبر داد و گفت: در حال حاضر منتظر فراهم شدن شرایط برای رفتن به لبنان و سوریه برای ادامه تصویربرداری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به تغییر تهیه‌کننده سریال اشاره کرد و اظهارداشت: تا به حال آقای شبرمحمدی تهیه‌کنندگی کار را بر عهده داشتند که الان ایشان مجری طرح سریال شده‌اند و تهیه‌کنندگی بر عهده آقای شهیدی قرار گرفته است.

علی مسعودی که بیشتر به واسطه استنداپ‌هایش در خندوانه شناخته می‌شود، در پاسخ به اینکه کدام بازیگران به لبنان و سوریه خواهند رفت؟ عنوان داشت: خودم، شهرام قائدی، و عباس جمشیدی‌فر از جمله بازیگرانی هستیم که در آن بخش‌ها هم کار داریم اما 5 بازیگر دیگر نیز از ایران در این بخش ما را همراهی خواهند کرد. البته ناگفته نماند که بازیگرانی از لبنان و سوریه هم باید انتخاب کنیم. 

 وی درباره اینکه چه بخش‌هایی در سفر به لبنان و سوریه تصویربرداری خواهند شد نیز اظهارداشت: در این سریال ماجرایی روایت می‌شود که چند نفر دانسته و با هدفی مشخص راهی یک سفر می‌شوند. آنها می‌دانند که چرا می روند و چه هدفی را دنبال می‌کنند. ماجرایی که با زبانی طنز برای مخاطب گفته می‌شود.

شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی فر، اشکان اشتیاق، داریوش سلیمی، علی صبوری، غزال وکیلی، مهسا باقری مهران رجبی و امیر غفارمنش  در این سریال بازی می‌کنند.

مجموعه «آخر خط» مضمونی کمدی و طنز دارد و داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند و خانواده‌ها از دست این دو نفر به ستوه آمده‌اند. این دو به دلیل جرمی به زندان می‌افتند و تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سریال آخر خط علی مسعودی علی صبوری تلویزیون مهران رجبی استندآپ کمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد

پس از انتشار اخبار مختلفی درباره سرنوشت تولید فصل هفتم سریال «پایتخت» مشخص شد فصل جدید این سریال وارد مرحله پیش تولید شده و بازیگران از مرداد مقابل دوربین خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ساخت سری جدید «پایتخت» همیشه مورد بحث بوده است، یک روز خبر از ساخت نسخه سینمایی این سریال در رسانه‌ها و کانال‌های خبری پخش می‌شود و روز دیگر تکذیب این موضوع؛ یک روز نیز خبر از تولید «پایتخت» در قالب همیشگی خود یعنی سریال در رسانه‌ها انتشار پیدا می‌کند.

اخیراً هم خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه فصل «هفتم» پایتخت در مرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و پیگیری رسانه‌ها درباره این موضوع حاکی از آن است فصل هفتم سریال «پایتخت» وارد مرحله پیش تولید شده و امید از سوی عوامل پایتخت وجود دارد که فصل هفتم به پخش در نوروز ۱۴۰۴ برسد اما در این فصل سارا و نیکا فرقانی اصل و مهران احمدی حضور نخواهند داشت.

مدتی قبل نیز هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در این سریال در نیمه اسفند ۱۴۰۲ با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته بود: باز داریم می‌آییم، ولی نه برای عید ۱۴۰۳؛ اخیراً نیز مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره تولید و پخش فصل جدید این سریال بیان کرده بود اگر مشکلی پیش نیاید حتماً سریال «پایتخت» جدید را در ۱۴۰۳ خواهیم دید.

گفتنی است الهام غفوری تهیه‌کننده این سریال درباره ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» در گفت‌وگویی گفته بود: مگر قرار بوده نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته شود؟ آیا از طرف جایی اعلامی شده است که من بخواهم این را تکذیب کنم؟

منبع: فارس

کد خبر 748105

دیگر خبرها

  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • (ویدئو) ثبت رقص و حرکات پروتئین-لیپید برای اولین بار
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس