Web Analytics Made Easy - Statcounter

از روزی که با «نورالدین» آشنا شده بودم، زندگی را جور دیگری می‌دیدم. همواره فکر می‌کردم نیمه گمشده خودم را یافته ام و بعد از ازدواج با یک جوان ایرانی دیگر همه مشکلاتم حل می‌شود و راه سعادت و خوشبختی را در پیش می‌گیرم. اما از روزی که با نقشه‌های او به سرویس‌های طلا و میلیون‌ها تومان پول پدربزرگم دستبرد زدم، دیگر آن جوان عاشق پیشه حتی پاسخ تلفن هایم را نداد و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. دختر ۲۰ ساله‌ای که به اتهام سرقت ده‌ها میلیون تومان پول و طلا توسط نیرو‌های تجسس کلانتری سپاد مشهد دستگیر شده بود، در حالی که بیان می‌کرد، هدف «نورالدین» از آن همه ابراز عشق و علاقه‌های دروغین فقط سوءاستفاده از من بود، درباره ماجرای دستبرد به منزل پدربزرگش به کارشناس اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: حدود ۱۰ سال قبل وقتی پدرم در افغانستان فوت کرد، مادرم دست مرا گرفت و به مشهد آمدیم.

اخبار اجتماعی- پدربزرگم چندین سال قبل و همزمان با شدید شدن جنگ در افغانستان به مشهد مهاجرت کرده بود. او به دلیل این که وضعیت مالی خوبی داشت، منزلی دو طبقه در حاشیه شهر مشهد خریداری کرده بود که همزمان با حضور ما یک طبقه از منزلش را به مادرم اجاره داد. به همین دلیل مادرم مجبور بود در بیرون از منزل کار کند تا مخارج زندگی و مبلغ اجاره منزل را به پدربزرگم بپردازد. من هم وقتی می‌دیدم پدربزرگم که مردی پولدار است از مادرم اجاره می‌گیرد، از همان دوران کودکی کینه او را به دل گرفتم تا این که تحصیلاتم در مقطع دبیرستان به پایان رسید.

با توجه به تبحری که در رشته حسابداری داشتم، از حدود دو سال قبل در یک شرکت خصوصی مشغول کار شدم. آن جا بود که به نگاه‌های «نورالدین» دل باختم. او نیز در همان شرکت کار می‌کرد و توجه خاصی به من داشت. خیلی زود رابطه عاطفی عمیقی بین ما شکل گرفت به طوری که دیگر فکر می‌کردم نیمه گمشده ام را یافته ام و او را نامزد خودم می‌دانستم. «نورالدین» هم مدام با وعده و وعید‌های ازدواج از من سوءاستفاده می‌کرد. ابراز علاقه و جملات عاشقانه او به حدی بود که خودم را خوشبخت‌ترین دختر روی زمین می‌دانستم. از سوی دیگر نورالدین ایرانی بود و احساس می‌کردم پس از ازدواج با او دیگر همه مشکلات حضور غیرمجازمان در ایران رفع می‌شود.

آن قدر در افکارم به آرزو‌های دور و دراز خودم می‌اندیشیدم که هیچ چیزی جز نورالدین نمی‌دیدم. به همین دلیل همواره سیر تا پیاز زندگی خودمان را برای او بازگو می‌کردم تا این که روزی از پول‌های پدربزرگم برایش سخن گفتم که در منزلش نگهداری می‌کرد. از آن روز به بعد نورالدین مدام مرا وسوسه می‌کرد که برای سعادت و خوشبختی خودمان پول‌های او را به سرقت ببریم. او هر روز برای این دستبرد نقشه‌های متفاوتی می‌کشید و از من می‌خواست نقشه‌های او را اجرا کنم، ولی من جرئت این کار را نداشتم. خلاصه احساس می‌کردم «نورالدین» از من رنجیده خاطر شده است.

بالاخره خودم را قانع کردم که این پول ها، همان مبالغی است که مادرم طی چند سال به پدربزرگم بابت اجاره پرداخت کرده است! با این بهانه خودم را آماده اجرای نقشه نورالدین کرده بودم که اتفاق دیگری افتاد. آن روز خاله ام که در یکی از کشور‌های اروپایی زندگی می‌کند، به همراه دو سرویس طلا و مقدار زیادی دلار و یورو به مشهد آمد و به دلیل این که بیمار بود طلا‌ها و دلارهایش را به پدربزرگم سپرد و خودش برای درمان به بیمارستان رفت و پزشکان او را برای ادامه درمان بستری کردند.

من هم که با دیدن طلا‌ها وسوسه شده بودم با خوشحالی موضوع را به نورالدین اطلاع دادم که او هم بلافاصله نقشه اش را تغییر داد تا بتوانیم اموال خاله ام را نیز سرقت کنیم. طبق نقشه نورالدین، زمانی که پدربزرگم به همراه فامیل برای ملاقات خاله ام عازم بیمارستان شدند من به بهانه کار ضروری در شرکت با آن‌ها نرفتم و در یک فرصت مناسب همه طلا‌ها و ارز‌های خارجی را به همراه ۴۰ میلیون تومان پول‌های پدربزرگم سرقت کردم و آن‌ها را داخل یک کیف به نورالدین رساندم. او هم با گرفتن آن‌ها به مکان نامعلومی رفت و دیگر رابطه اش را با من قطع کرد، به طوری که حتی پاسخ تلفن هایم را نمی‌دهد. در این میان پدربزرگم با لو رفتن ماجرا از من شکایت کرده است و حاضر به گذشت نیست مگر آن که اموال سرقتی را به او بازگردانم. حالا تازه می‌فهمم که همه آن عشق و علاقه‌های دروغین فقط برای سوءاستفاده از من بوده است و ...

شایان ذکر است، به دستور سرهنگ عباس زمینی (رئیس کلانتری سپاد) این پرونده برای دستگیری نورالدین به دایره تجسس سپرده شد.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ازدواج افغانستان ازدواج پول خانواده درمان سرقت سوء استفاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوطی دراکولا ؛ این خون آشام عاشق میوه است! (+تصاویر)

عصر ایران - طوطی پسکی (Pesquet's parrot) با نام علمی Psittrichas fulgidus به نام طوطی دراکولا و طوطی کرکس نیز شناخته می شود. این پرنده عضوی از خانواده Psittaculidae است. طوطی دراکولا تنها گونه سرده خود یعنی Psittrichas است. این پرنده بومی جنگل های بارانی تپه ای و کوهستانی در گینه نو است.

طوطی دراکولا یک طوطی بزرگ با درازای کلی تقریبا 46 سانتیمتر و وزن 680 تا 800 گرم است. پرهای آن به رنگ سیاه، خاکستری و قرمز است. پرنده نر بالغ دارای یک لکه قرمز پشت چشم خود است که در پرنده ماده بالغ دیده نمی شود. در مقایسه با بیشتر طوطی های دیگر، اندازه سر طوطی دراکولا کوچک به نظر می رسد. پوست سیاه و برهنه صورت و نوک نسبتا بلند و قلاب دار تا حدی در این زمینه موثرند.

سر فاقد پر ظاهری کرکس مانند به این طوطی می بخشد که دلیل انتخاب نام طوطی کرکس است. همچنین، رنگ های سیاه و قرمز پرها که شبیه به شنل دراکولا به نظر می رسد، موجب شده تا این پرنده به نام طوطی دراکولا نیز مشهور شود.   

طوطی پسکی یک پرنده میوه خوار است که رژیم غذایی آن بیشتر شامل چند گونه انجیر می شود. گاهی اوقات، میوه های دیگر، گل ها، دانه ها و شهد نیز در رژیم غذایی این حیوان جای می گیرند. قسمت برهنه سر احتمالا نوعی سازگاری برای جلوگیری از کثیف شدن پرها با میوه های چسبنده است.

اگرچه به طور معمول مهاجرت نمی کنند، اما طوطی های دراکولا با توجه به شرایط در دسترس بودن میوه می توانند به صورت فصلی جابجا شوند.

اطلاعات چندانی درباره عادات تولیدمثلی طوطی دراکولا در طبیعت وجود ندارد. به طور معمول این پرنده دو تخم در لانه خود می گذارد که در حفره های درختان ساخته می شود.

طول عمر این طوطی ها در طبیعت بین 20 تا 40 سال است.

طوطی های دراکولا به طور معمول به صورت جفت یا در گروه هایی 10 تا 20 تایی دیده می شوند. هنگام پرواز، این پرنده از روند متناوب بال زدن سریع و گلایدهای کوتاه استفاده می کند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طوطی مشهور ، کار جدید بیرون داد! (فیلم)

دیگر خبرها

  • عاشق‌ترین دختر پرسپولیسی در روز ممنوع‌الورودی به ورزشگاه! | تصویر
  • ملاصدرا و محبت کردن
  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • خوابگردهایی که مزدوری پیشه کردند
  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • نیکا قربانی چه کسانی شد؟
  • طوطی دراکولا ؛ این خون آشام عاشق میوه است! (+تصاویر)
  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند
  • حجاج دیگر کشورها در مراسم حج محبت زائران ایرانی را احساس کنند
  • (تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند