Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی جباری، پیشکسوت و اسطوره  باشگاه استقلال، درباره آخرین وضعیت این تیم و برخی حواشی پیش آمده به خبرنگار برنا گفت: بنده معتقدم چنین اتفاقاتی نباید رخ بدهد که چنین حواشی را نیز به همراه داشته باشد. یک کوتاهی رخ داده بود که تعمدی نداشت و خود استراماجونی هم می‌داند از این دست مشکلات برخی اوقات پیش می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال حالا مشکل بر طرف شده و بازیکن مورد نظر هم در صورت پشت سر گذاشتن تست‌های مربوطه جذب خواهد شد.

سلطان استقلالی‌ها افزود: هواداران و پیشکسوتان متوجه باشند، استقلال در مقطع حساسی قرار گرفته است، تیم زود تشکیل شده، زود تمرینات خود را با استراماچونی تشکیل داده و تنها یک هفته به آغاز لیگ باقی مانده و کسب امتیاز در هفته‌های اول لیگ بسیار اهمیت دارد و از این‌رو بنده از تمامی هواداران و پیشکسوتان می‌خواهم بدون در نظر گرفتن حواشی و برخی شیطنت‌ها یک صدا از تیم حمایت کنند. استقلال امسال بازیکنان جوان زیادی دارد و نیاز آنها در حال حاضر همین حمایت همه‌جانبه است.

کاپیتان اسبق استقلال و  تیم ملی در بخش پایانی صحبت‌هایش عنوان کرد: ما به استراماچونی و بازیکنان اعتماد کرده‌ایم و اینکه در این مقطع برخی به این موضوع بپردازند که او از تیم می‌خواهد برود درست نیست، استراماچونی از استقلال نمی‌رود و هواداران نگران نباشند. همانگونه که گفتم مشکل بوجود آمده یک سوءتفاهم بود که خوشبختانه هم حل شد. انتقاد کردن کار ساده‌ای است، اما آنهایی که به استقلال علاقه دارند اجازه بدهند تیم لیگ را با قدرت شروع کند اگر حرف و انتقادی هم بود در این میان خیلی دوستانه به گوش مسئولان تیم برسانیم، اما اینکه بدون دیدن بازی بخواهیم پیش داوری کنیم به هیچ عنوان صحیح نیست و امیدوارم با پیوستن بازیکن مدنظر که البته میلیچ هم نخواهد بود، استقلال قوی‌تر از قبل نیز بشود. در این موضوع هم تردیدی نیست که اگر ما به کسی اعتماد کردیم، باید ابزار مورد نیازش را هم مهیا کنیم. این موضوع هم بر عهده کادر مدیریتی و اداری استقلال است و در همین قضیه ویزای بازیکن خارجی یک کوتاهی شکل گرفته بود که نباید چنین مسائلی در باشگاه بزرگی مثل استقلال تکرار شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال بازی باشگاه استقلال پیشکسوتان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام

به گزارش ورزش سه، سرمربی استقلال در نشست مطبوعاتی روز گذشته در پاسخ به سوالی درباره آمار تیم فوتبال ذوب‌آهن در مسابقات خارج از خانه و صدرنشینی آنها در این جدول فرضی، این مسئله را یک نکته ژورنالیستی ارزیابی کرد و گفت هر مسابقه‌ای داستان خودش را دارد و وقتی سوت بازی به صدا درمی‌آید، داستان هر مسابقه از سر نوشته می‌شود.

این دومین جدال محمد ربیعی و جواد نکونام در رقابت‌های لیگ برتر این فصل است. آنها قبلا در قامت سرمربی دو باشگاه فولاد و مس رفسنجان بارها و بارها به دیدار يکديگر رفته و خاطرات تلخ و شیرینی از دیدارهای رو در رو دارند. در این فصل هم در یک مسابقه‌ای که در نهایت به جنجال کشیده شد، آبی‌ها با تک گل آرمین سهرابیان با ذوب‌آهن به تساوی یک بر یک رسیدند و حالا به دنبال کسب سه امتیاز خانگی در ورزشگاه آزادی مقابل این حریف احتمالا سرسخت قرار خواهند گرفت.

محمد ربیعی در طول سال‌های گذشته با مس رفسنجان در آزادی نمایش‌های قابل قبولی داشته اما با توجه به اسکواد ضعیف‌تر و مصدومیت‌ها امروز در دیدار مقابل تیم صدرنشین لیگ کار دشوارتری پیش رو دارد. او که به تازگی در دیدار مقابل تراکتور از جام حذفی کنار رفته و در آخرین بازی خانگی نیز مغلوب نساجی شده است، برای نجات این فصل با انگیزه کافی به دیدار حریفی خواهد آمد که در ابتدای فصل تا یک قدیمی سرمربیگری آن پیش رفت.

ربیعی مثل نکونام یکی از نامزدهای هدایت استقلال بود که حتی با حجت کریمی، مدیرعامل وقت استقلال نیز به گفتگو نشست اما با توجه به اینکه کریمی به او اعلام کرده بود باید با مشکلات و نداری‌های استقلال بسازد، ربیعی در نهایت ترجیح داد از پای این شغل پردردسر کنار بیاید و این کمی پیش از آن بود که جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال معرفی بشود.

شاید این دو مربی در ظاهر احترام یکدیگر را نگه داشته‌اند اما جدال فردای این دو بسیار تاکتیکی و بسیار حیثیتی است. برای نکونام، ربیعی یکی از آن کسانی است که حتما باید او را شکست بدهد و اطرافیان او از حساسیت سرمربی آبی‌ها روی این اسم باخبرند. بنابراین پس از بازی تراکتور و با وجود همه جابجایی‌ها، همه چیز متمرکز روی این مسابقه بوده تا استقلال با کسب سه امتیاز خانگی احتمال قهرمانی خود را بالاتر ببرد. با توجه به اینکه پرسپولیس هم مسابقه سختی مقابل نساجی دارد و ممکن است در ورزشگاه وطنی مقابل تیم اوج گرفته الهامی زمین‌گیر بشود.

این مسابقه تماشای دو سبک متفاوت از فوتبال نیز هست و البته بازیکنانی که سابقه کار کردن با هر دو مربی را دارند؛ چهره‌هایی مثل مجید علیاری، محسن فروزان، ایمان سلیمی و ... که درخشش هر یک از آنها می‌تواند در ثبت نتیجه نهایی مسابقه حساس امروز تاثیر بسیاری داشته باشد.

ما امروز دو سبک مختلف فوتبال را نیز به تماشا خواهیم نشست. ذوب‌آهن مثل سایر تیم‌های ربیعی علاقمند به فوتبال سریع و انتقالی است و استقلال تیمی است که با طمأنینه، استفاده از ضربات ایستگاهی و کمین برای اشتباهات حریف به دنبال زدن گل اول و حفظ آن تا پایان بازی است. البته امروز ممکن است هر یک از دو مربی برگ جدیدی روی میز رو کنند، حداقل به این دلیل که در حاشیه نبرد حساس استقلال و ذوب‌آهن، یک میز دونفره شطرنج بین ربیعی و نکونام نیز در نظر گرفته شده که نتیجه آن به نوعی پایان بخش موقت سالی است که نام هر دوی این مربیان شاخص فوتبال ایران به استقلال گره خورده بود.

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • خانمی در کلاله درپی تزریق آنتی بیوتیک، کارش به مراقبت‌های ویژه کشید
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!