Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:22:07 GMT

۲ گردشگر در ایذه از خطر غرق شدن نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۱۰۰۷

۲ گردشگر در ایذه از خطر غرق شدن نجات یافتند

محمد سعید الماسی شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  پنج جوان اهوازی برای تفریح به بخش سوسن رفته بودند که ۲ نفر از آنها با بالا آمدن سطح آب به دلیل باز شدن دریچه‌های سد کارون سه در وسط آب گرفتار شدند.

وی در تشریح این حادثه گفت: هنگام بالا آمدن آب رودخانه، جزیره‌های کوچکی وسط آب ایجاد می‌شود و این ۲ جوان در یکی از این جزیره‌ها در حوالی روستای ده شیخ گرفتار شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار سوسن تأکید کرد: بااقدام چهار نفر از اهالی روستاهای ده شیخ و ده ثریا به نام‌های گودرز شمس، پوریا شمس، ایوب نادری و کرامت بویری برای نجات،  این دو جوان نجات یافتند. 

وی افزود: البته نیروهای جمعیت جوانان هلال احمر نیز برای عملیات به منطقه اعزام شده بودند اما جوانان بخش سوسن پیش از رسیدن آنها ، جان این گردشگران را نجات دادند.

۹۴۳۴/۶۰۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا امداد و نجات ایذه کارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۱۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند

سرهنگ اسلامی گفت: مأموران انتظامی این شهرستان با دریافت خبری مبنی بر اینکه از صبح امروز، زن و شوهر جهت کوهنوردی از مقر خود خارج شدند و تا کنون بر نگشته اند؛ بلافاصله به منطقه اعزام شدند.


وی افزود: در ادامه طی تماس با امدادگران هلال احمر تیمی از مأموران یگان امداد و کلانتری و پایگاه جاده‌ای هلال احمر با گذر از مسیر‌های صعب العبور موفق به یافتن آثاری از مسیر عبور این زن و شوهر شدند و پس از چند ساعت تلاش هر دو فرد مفقود شده پیدا شدند.


سرهنگ اسلامی تصریح کرد: این دو نفر به سبب صعب العبور بودن و گم کردن راه، وضعیت مطلوبی نداشتند و به کمک مأموران و امدادگران از روبرو شدن با شرایط ناگوار و حتی مرگ نجات یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر
  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • یافتن دو گردشگر مفقود شده در ارتفاعات سیبک
  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه«غار زینگان» ایلام توسط نجاتگران هلال احمر
  • ۶کودک گرفتار در کوه‌های کرمان نجات یافتند
  • سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند
  • ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان نجات یافتند