Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:50:24 GMT

«چنگ و چامه»

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۱۱۹۵

«چنگ و چامه»

این کتاب ۶۰۵ صفحه ای در سال ۱۳۹۷ توسط انتشارات ارشک به چاپ رسیده است.

چنگ و چامه در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه با قیمت ۸۰ هزار تومان در دسترس دوستداران کتابخوانی قرار گرفته است.

نویسنده این کتاب در سخن سرآغاز عنوان کرده است : قرن هاست که شعر و موسیقی با درهم آمیختگی سحرآمیز شراب شوق را در سریان شیفتگان می ریزند و به عنوان جلوه گاهی از ذوق، هنر، احساس و اندیشه پیوندی مبارک بین ادب و عرفان و عشق ایجاد می کنند و مشتاقان را از اسارت اندوه بار آلام زندگی رهانیده و به گذرگاه آرامش هدایتگری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه حاضر تلاشی است که قطه ای از دریای ستارگان پرفروغ آسمان موسیقی میهن معرفی شود.

کتاب چنگ و چامه شامل ۴۲ غزل،مثنوی و شعر نو در خصوص سازهای ایرانی و سازهای مهاجر مانند پیانو، ویلون و قره نی یا کلارینت و قریب به ۸۶۰ رباعی در خصوص نام آوران موسیقی ایران است وغرض از این کتاب آشنایی نوگامان عرصه موسیقی با ردیف، دستگاه ها، گوشه ها و نغمه ها به طرز موزون است.

«آنچه یک مدیر ایرانی باید بداند»، «حکمت و صنعت»، «مجموعه شعر تلواسه های من»،«کلید طلایی کارآفرینی» و «دیگ های بخار فایر تیوپ» از جمله آثار به چاپ رسیده این نویسنده است.

۶۰۱۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کتابخانه ایرنا استان مرکزی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۱۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ در بازدید سرزده فرماندار و دادستان فیروزکوه از ساخت و سازهای روستاهای بخش مرکزی این شهرستان،مقرر شد تا دهیاران روستاهای سیمین دشت، گچه و ده گردان، ظرفِ یک هفته اطلاعات مربوط به ساخت و سازهای جدید را به کارگروه ساماندهی ساخت و سازهای این شهرستان ارائه دهند.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • دلایل توصیه ائمه(ع) به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)
  • واردات سازهای لاکچری آزاد می‌شود؟
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد