Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:04:39 GMT

نامجو مطلق: استراماچونی حرفه‌ای است

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۱۳۲۲

نامجو مطلق: استراماچونی حرفه‌ای است

«مجید نامجو مطلق » روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: شرایط استقلال برای لیگ نوزدهم حساس است و همه از این تیم انتظار موفقیت دارند.

وی افزود: استقلال نسبت به فصل گذشته با تغییراتی زیادی روبرو شده است و امیدوارم این تغییرات بتواند به آبی پوشان تهرانی در راستای پیشرفت کمک کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:مهم ترین موضوعی که استقلالی ها باید در نظر داشته باشند دوری جستن از حاشیه است و اگر حاشیه در این تیم وجود داشته باشد لطمات زیادی به این تیم وارد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن پیشین استقلال تصریح کرد:استراماچونی یک مربی کاملا حرفه ای است و توقع این دارد تمامی امکانات لازم برای او فراهم شود.مسولان استقلال باید بدانند او از کشوری به ایران آمده است که همه چیز برای وی آماده بود.

نامجمو مطلق تاکید کرد:همیشه اولین بازی در لیگ برتر برای استقلال از اهمیت زیادی برخوردار است و امیدوارم آبی پوشان در بازی با ماشین سازی به پیروزی رسیده و سه امتیاز کامل را به دست آورند.

وی در پایان گفت:به عنوان یک استقلالی توقع دارم این تیم بتواند در لیگ نوزدهم نتایج خوبی را کسب کرده و به سال ها ناکامی آبی ها در لیگ برتر پایان دهد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر

کریستیانو رونالدو به ششمین پیروزی متوالی تیم فوتبال النصر ریاض در لیگ حرفه‌ای عربستان واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار دو تیم الخلیج و النصر در هفته بیست‌و‌نهم لیگ حرفه‌ای عربستان شب گذشته با برتری یک بر صفر النصر به پایان رسید.

پیروزی النصر در بازی خارج از خانه

کریستیانو رونالدو پس از ششمین پیروزی متوالی النصر در لیگ عربستان در صفحه اجتماعی خود نوشت: خوشحالیم که پیروز شدیم، بیایید با همین روحیه ادامه دهیم.

تنها گل این بازی در اواسط نیمه دوم توسط آیمریک لاپورت، مدافع اسپانیایی النصر روی پاس مارسلو بروزوویچ وارد دروازه الخلیج شد. النصر پس از این پیروزی با کسب 71 امتیاز در 29 بازی در رده دوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان پس از الهلال 80 امتیازی باقی ماند. رونالدو در این فصل 29 گل و 10 پاس گل در 26 بازی لیگ به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • پیشگویی ترسناک نوستراداموس زنده جهان؛ منتظر تاریکی مطلق باشیـد!
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟