Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@20:44:53 GMT

استخدام کارمند اداری در تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۱۷۹۳

کارمند اداری خانم با میانگین سنی 30 تا 40 سال با سابقه کاری 7 تا 10 سال در خصوص امور اداری مسلط به امور کامپیوتری-اینترنت-تایپ-بایگانی-فتوشاپ متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه کاری خود را به ایمیل یا شماره تلگرام یا فکس زیر ارسال نمایند (با شما تماس گرفته میشود.) لطفا از تماس تلفنی خودداری نمائید. تلگرام: 09107612823 فاکس: 02184377377 آدرس ایمیل: zibamoj.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir@gmail.com
آدرس: تهران-خیابان قائم مقام فراهانی

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلگرام تحت نظارت بلژیک

ایتنا - مقامات بلژیک برای عمل به مقررات جدید اتحادیه اروپا درباره رصد محتوای پلتفرم‌ها، بر اپلیکیشن شبکه اجتماعی تلگرام نظارت خواهند کرد.
سخنگوی نهاد مخابراتی بلژیک (BIPT) به پولیتیکو اعلام کرد تلگرام که در دوبی مستقر است، یک شرکت مستقر در بروکسل را به عنوان نماینده قانونی خود در اتحادیه اروپا معرفی کرده است. این خبر نخستین بار توسط نشریه بلژیکی «دی استاندارد» منتشر شد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، پلتفرم‌هایی که در اروپا فعالیت می‌کنند، ملزم هستند تحت قانون خدمات دیجیتال و مقررات جدید نظارت بر محتوا، یک نماینده بومی را منصوب کنند.

تلگرام که توسط پاول دوروف، کارآفرین روسی تاسیس شد، برای قابلیت‌های حریم خصوصی خود، محبوبیت یافت اما در سال‌های اخیر به بستر محبوب برای تئوری‌های توطئه، گروه‌های تبهکار سایبری و افراط گرایان تبدیل شد. این پلتفرم بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر ماهانه فعال در سطح جهان دارد.

در حالی که بزرگترین شرکت‌های فناوری دنیا تحت نظارت کمیسیون اروپا قرار دارند و تحت قانون خدمات دیجیتال، مشمول مقررات سخت گیرانه‌ای قرار می‌گیرند، پلتفرم‌های کوچک‌تر در کشوری که نماینده حقوقی دارند، تحت نظارت رگولاتورهای ملی قرار دارند.

تلگرام، شرکت نماینده خدمات دیجیتال اروپایی (EDSR) را که در بروکسل مستقر است، به عنوان نماینده خود معرفی کرده است.

بر اساس گزارش پولیتیکو، رگولاتور بلژیک به عنوان هماهنگ کننده خدمات دیجیتال، تلگرام را تحت نظارت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • تلگرام تحت نظارت بلژیک
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • تحولات غزه و روابط دوجانبه محور رایزنی وزیران خارجه ایران و عمان
  • پرونده مرگ مدیر شهرداری پیچیده شد؛ 3 کارمند در بازداشتند
  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها