Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز پایانی این رقابت ها در رشته ژیمناستیک در ماده زمینی، امیر حسام قره قاش از شهرستانهای تهران و محمدصدرا مبین از تهران به صورت مشترک اول،  نبی الله بگجانی از گلستان دوم و مرصاد زرگر از قزوین سوم شدند.

در ماده خرک حلقه، علی اسدی و امیر حسام قرع قاش از شهرستان های تهران به صورت مشترک اول، علس شیخ شعاعی از کرمان دوم و علی محمدی از آذربایجان شرقی سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماده دار حلقه، نیما یعقوبی از تهران اول، محمد صدرا مبین از تهران دوم و نیما شاهوردی از البرز، امیرمهدی امیرنسب از اردبیل و نبی الله بگجانی به صورت مشترک از گلستان سوم شدند.

درماده پرش خرک، شایان رحمانی از کردستان، رضا خدارحمی از اصفهان و امیرمهدی امیرنسب از اردبیل اول تا سوم شدند و در ماده پارالل علی اسدی از شهرستانهای تهران، علیرضا میر از لرستان و شایان رحمانی از کردستان رتبه های برتر را کسب کردند.

در ماده بارفیکس نیما یعقوبی از تهران اول، نیما شاهوردی از البرز دوم و علی محمدی از آذربایجان شرقی و رامتین زندی از کردستان به صورت مشترک سوم شدند.

قهرمان قهرمانان کلاس هشتم امیرحسام قره قاش از شهرستانهای تهران، محمدصدرا مبین از تهران و علی اسدی از شهرستانهای تهران اول تا سوم شدند.

در مسابقات تیمی امیرحسام قره قاش و علی اسدی از شهرستانهای تهران اول، محمدصدرا مبین و نیما یعقوبی از تهران دوم و امیرمهدی امیرنسب و مهدی شاهی از اردبیل و رامتین زندنی وشایان رحمانی از کردستان به صورت مشترک سوم شدند.

در ماده زمینی علیرضا زائری نیا از خراسان رضوی مقام اول ، طاها اصلانی از آذربایجان شرقی مقام دوم و امیرحسین سلگی از البرز و آرمان خدایی از تهران مقام سوم را کسب کردند و در ماده خرک حلقه آرمان خدایی ازتهران، حسن قانع از فارس و صدرالدین هاشم نژاد از تهران اول تا سوم شدند.

همچنین در ماده دار حلقه امیر محمد قربانی از خراسان رضوی و مهدی صادقی از مازندران به صورت مشترک اول ، علی مهدی زاده از اردبیل دوم و محمد عرفان فخرآبادی از یزد سوم شدند و در ماده پرش خرک امیرمحمد قربانی از خراسان رضوی و امیررضا مجیدی از اردبیل به صورت مشترک اول، علی حیدری از قم دوم و امیرحسین کاظمی از شهرستانهای تهران سوم شدند.

درماده پارالل نیز امیررضا مجیدی از اردبیل، امیر حسین سلگی از البرز به صورت مشترک اول ، صدرالدین هاشم نژاد از تهران و پارسا مهدی از کردستان سوم شدند همچنین درماده بارفیکس، طاها اصلانی از آذربایجان شرقی اول ، بهیاد فرهمندی از کردستان و علی مهدی زاده از اردبیل مشترک دوم و علیرضا زائری نیا از خراسان رضوی سوم شدند.

قهرمان قهرمانان پایه هفتم رشته ژیمناستیک امیر محمد قربانی از خراسان رضوی،طاها اصلانی از آذربایجان شرقی و علیرضا زائری نیا از خراسان رضوی معرفی شدند.

قهرمان تیمی علیرضا زائری نیا و امیر محمد قربانی از خراسان رضوی ، آرمان خدایی و صدالدین هاشم نژاد ازتهران و علی مهدی زاده و امیررضا مجیدی از اردیبل اول تا سوم شدند.

 در رشته ژیمناستیک پایه نهم نیز در ماده زمینی، هومن جعفری از شهرستان های تهران، دانیال سلطانی نژاد از کرمان و ماردین قمری از کرستان اول تا سوم شدند و در ماده خرک حلقه ، هومن جعفری از شهرستانهای تهران ، پرهام دوست محمدی از شهرستانهای تهران و محمد مهدی رشیدی از تهران رتبه های برتر را بدست آوردند.

در ماده، دار حلقه ، مجید خاکزاد از مازندران،شایان قدیمی ازتهران و آرین سیاه منصور از لرستان اول تا سوم شدند و هچنین در ماده پرش خرک، علی قرئی از اصفهان و مهرداد دولتشا از لرستان به صورت مشترک اول، حسین بایرامی از اردبیل دوم و شروین فدایی از خراسان رضوی سوم شدند.

در ماده پارالل ، شایان قدیمی از تهران اول، محمد مهدی رشیدی از تهران و مجید خاکزاد از مازندران دوم و محمدرضا عزت زاده و دانیال سلطانی نژاد از کرمان سوم شدند.

در ماده بارفیکس ،مهرداد دولتشا از لرستان اول ، حسین بابرامی از اردبیل دوم و محمدرضا عزت زاده و محمد سالار علیخانی به صورت مشترک سوم شدند و  قهرمان قهرمانان پایه نهم هومن جعفری از شهرستانهای تهران و شایان قدیمی از تهران و آرین سیاه منصور از لرستان اول تا سوم شدند.

در تیمی نیز هومن جعفری و پرهان دوست محمدی از شهرستانهای تهران اول، محمد مهدی رشیدی و شایان قدیمی از تهران دوم و آرین سیاه منصور و مهرداد دولتشاهی از لرستان سوم شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: در سی و ششمین دوره مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزان پسر سراسر کشور در مقطع متوسطه بیش از یکهزار و ۲۰۰دانش آموز، عوامل اجرایی، داور، ناظر شرکت داشتند.

خدایار قاسم پور افزود: دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات در ۳ رشته دو و میدانی، شنا و ژیمناستیک با هم به رقابت پرداختند.

وی از آغاز مسابقات دانش آموزان دختر نیز دراین ۳ رشته از ۲۶ تا ۳۰ مردادماه خبر داد.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید غفاریان، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه‌ای در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند، اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار و ۴۰ نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود