Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی با اشاره به ویژه برنامه های متنوع در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای عباس آباد کوچک، گفت: ستاد غدیریه روستای عباس آباد کوچک با محوریت همراهی و همکاری بچه های مسجد و اعضاء شورا تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، وفاق و همدلی کانون های فرهنگی روستایی با دهیاران و اعضاء شورای روستا یکی از مسائل با اهمیتی است که کانون فرهنگی هنری مسجد روستای عباس آباد کوچک در شهرستان ساوجبلاغ، نمونه ای از این کانون های مسجدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بچه های مسجد این روستا در قالب برنامه های فرهنگی، هنری و آموزشی همواره با همراه و عنایت شورا ویژه برنامه های متنوعی را در طول سال در دست اجرا دارند که نمونه اخیر آن آماده سازی جشن عید غدیر است.

 

« زهرا سادات حسینی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای شبستان در البرز در خصوص تشکیل ستاد غدیریه در روستای عباس آباد کوچک، توضیح داد: این شورا با هدف گرامیداشت مناسبت جشن بزرگ عید غدیر خم تشکیل شد. 

 


مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای عباس آباد کوچک، عنوان کرد: تکریم از سادات جلیل القدر دوشنبه 28مرداد ازساعت 18الی 20 در حسینیه مسجد حضرت ابوالفضل العباس عباس آباد کوچک برگزار می شود.

 

حسینی با اشاره به همراهی دهیار روستای عباس آباد برای همکاری با بچه های این مسجد روستا بیان کرد: آئین گرامیداشت روز غدیر در روستای عباس آباد با محوریت مسجد با حضور مداحان و سخنرانی امام مسجد در نظر گرفته شده است که ذیل آن ویژه برنامه هایی در قالب مسابقه و ارائه جوایز دیده شده است. 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان عید قربان روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه ها دعای عرفه شبستان یزد مسجد استان همدان غدیر بچه های مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر شهردار گناباد از مجموعه مدرسه فنی حرفه ای شهید عباسپور

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، همزمان با گرامیداشت روز معلم مهندس حسین زاده شهردار گناباد به همراه جمعی از مدیران شهرداری و در حضور معاونین و مدیران آموزش و پرورش گناباد به پاس زحمات و همکاری مجموعه هنرستان فنی و حرفه ای عباس‌پور با مجموعه مدیریت شهری از مدیران و معلمان این دبیرستان تقدیر نمود.

شایان ذکر است معلمین و دانش آموزان هنرستان فنی و حرفه ای عباس‌پور در واحد تاسیسات در بحث تولید سطل های زباله با شهرداری گناباد همکاری نمودند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902050

دیگر خبرها

  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • تقدیر شهردار گناباد از مجموعه مدرسه فنی حرفه ای شهید عباسپور
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان