Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@19:15:11 GMT

ایجاد توسعه در کردستان باید دنبال شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۲۳۴۶

‍‍‍‍‍‍

رئیس قوه قضائیه در ادامه سلسله سفر‌های استانی خود به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی جهت بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان و دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی به استان کردستان سفر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

حجت الاسلام رئیسی رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران،  در پاسخ به این سئوال که اولویت‌هاى سفر به استان کردستان چیست، گفت: ابتدا لازم است که به مردم بسیار خونگرم استان کردستان، مرزنشینان عزیز، مدیران خدمتگزار و قضات و کارکنان دستگاه قضایی در این استان و نیروهاى مردمى و فعال در سطح استان کردستان خسته نباشید عرض کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این سفر استانى دیدار با خانواده‌هاى معظم شهدا و مردم عزیز، دیدار با همکاران عزیز قضایى و کارکنان ادارى و سازمان‌هاى وابسته به قوه قضاییه در استان، حضور در شوراى ادارى و نشست با نخبگان و علما در استان کردستان در برنامه‌هاى کارى است.

رئیسی تصریح کرد: سرکشى به استان‌ها هم براى عرض خسته نباشید به همکاران و مدیران استان و هم به منظور در جریان قرار گرفتن نسبت به مشکلات، تنگنا‌ها و مسائل استان‌هاست.

رئیس قوه قضاییه گفت: خداوند متعال مواهب طبیعى بسیار ارزشمندى را به استان کردستان مرحمت کرده است و نیروى انسانى به ویژه نیروى متراکم جوان که در این استان وجود دارد و کارآمدى این مجموعه مى‌تواند به فعال شدن بخش‌هاى اقتصادى و اجتماعى در این استان کمک بسزایى کند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع مسئولانى همچون بنده و امثال بنده از آنچه در رابطه با استان وجود دارد بسیار مى‌تواند در تصمیم گیرى و تصمیم سازى موثر باشد.

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: از دیروز ١٠ هیئت به شهرستان‌هاى استان کردستان اعزام شدند که از نزدیک با مردم دیدار داشته باشند و در جریان مشکلات شهرستان‌ها قرار گیرند. قرار است در نشست قضایى در آخرین ساعات امروز با این هیئت‌ها و استاندار، نماینده مقام معظم رهبرى در استان و مسئولان محلى نشستى داشته باشیم و این هیئت‌ها مشکلات شهرستان‌ها را گزارش کنند تا بتوانیم پیگیرى کنیم.

آقای رئیسی با بیان اینکه وجب به وجب این استان یادآور شهامت، شجاعت، ایستادگى و مقاومت مردم و جوانان بسیجى عزیز ماست، اظهار کرد: امنیتى که امروز در این استان وجود دارد مرهون هوشیارى و بصیرت مردم و خون مطهر شهدا است، این امنیت که امروز در استان کردستان وجود دارد موهبتی الهى است که به برکت حضور مردم و خون مطهر شهدا است که باید پاس داشته شود.

وی تاکید کرد: کوچکترین ناامنى را در مرزهاى این استان نباید پذیرفت و بحمداله امروز بیش از همه مواقع استان کردستان در امنیت به سر می‌برد و باید در سایه این امنیت کار ایجاد توسعه در استان دنبال شود که عمده‌ترین مسئله، اشتغال، رفع بیکارى و رونق تولید در استان است و ما هم پیگیر آن خواهیم بود تا بخش‌هاى اقتصادى استان بتوانند نسبت به ایجاد اشتغال، رونق تولید و رفع موانع تولید گام بردارند.

این سومین سفر رئیس قوه قضائیه به کردستان است.  حجت الاسلام رئیسی جهت بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان و دیدار با قضات وکارکنان دستگاه قضایی راهی این استان شده است. دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم، علما، روحانیون و اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان از دیگر برنامه‌های این سفر است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سفر رئیسی قوه قضائیه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد

رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در جریان سفر خود به تهران با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور دیدار کرد.

رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است/ بومی‌شدن بسیاری از دانش‌ها خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • ۳ جمله مهم از دیدار بارزانی با رئیس‌جمهور
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با حسین امیرعبداللهیان
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیر عبداللهیان
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی
  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است