Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@03:42:14 GMT

بررسی علت فوت خانم رشتی در کلینیک زیبایی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۲۳۶۳

بررسی علت فوت خانم رشتی در کلینیک زیبایی

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسماعیل نورصالحی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان  گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای روشن شدن کامل ماجرای فوت این خانم رشتی در یک کلینیک جراحی، در حال بررسی دقیق علل رخداد این واقعه ناگوار است.

او با بیان اینکه این بانوی ۳۰ ساله رشتی برای عمل جراحی به یک کلینیک جراحی سطح شهر مراجعه کرده بود عنوان کرد: عمل جراحی زیبایی این خانم طبق اطلاعات موجود در دانشگاه علوم پزشکی عمل بینی یا همان رینو پلاستی بوده که البته به دلایل نامعلومی فوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نورصالحی با ابراز تأسف از فوت خانم رشتی انجام یکسری تحقیقات کارشناسانه برای مشخص شدن علت دقیق فوت وی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: پس از اطلاع از موضوع فوت این خانم در یک کلینیک زیبایی اکیپ ویژه‌ای از سوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان تشکیل و به محل مورد نظر اعزام شد.

او با بیان اینکه اکیپ ویژه دانشگاه علوم پزشکی در حال بررسی علت مرگ این بانوی رشتی است تصریح کرد: فعلاً هیچ چیزی نمی‌توان در مورد علل دخیل در فوت این فرد بیان کرد بنابراین برای اطلاع دقیق از اتفاقاتی که کلینیک جراحی زیبایی مذکور رخ داده است باید منتظر اعلام نتایج تحقیقات به عمل آمده باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه پس از طی مراحل قانونی لازم و محرز شدن دلایل فوت موارد به اطلاع عموم رسانده می‌شود افزود: مرگ‌های ناخواسته استان جهت بررسی علت و ابعاد قانونی موضوع و پیشگیری از موارد قابل اجتناب، در کمیته مرگ و میر دانشگاه علوم پزشکی گیلان با جدیت مورد بررسی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/آ

علت مرگ بانوی ۳۰ ساله رشتی با جدیت پیگیری می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی جراحی بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • شرم از بدن
  • پیامک هایی که رویای لاغری تبلیغ می کنند
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران