Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام معراجی با بیان‌اینکه کاروان‌های شادی غدیر در ایام دهه ولایت و امامت در مساجد شهر تهران حضور می‌یابند، گفت: به‌منظور اثرگذاری بیشتر برنامه‌ها مقرر است توزیع بسته‌های ارزاق بین نیازمندان و دیدار با شهدای مسجدی نیز در این ایام انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین «مهدی معراجی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌ های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مرکز رسیدگی به امور مساجد امسال برنامه ریزی ویژه ای برای بزرگداشت دهه ولایت و امامت دارد، اظهار کرد: بر اساس تصمیم این مرکز در نشست های فصلی ائمه جماعات مساجد نسبت به ضرورت گسترش فعالیت مساجد در گرامیداشت این دهه تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید محلاتی افزود: پایگاه تخصصی مرکز رسیدگی به امور مساجد که اخیرا پوسته جدید آن با حضور حجج اسلام والمسلمین سید ناصرالدین نوری زاده و حجت الله ذاکر و در جمع مدیران و کارشناسان امور فرهنگی این مرکز رونمایی شد، محتواهای لازم برای دهه ولایت و امامت را بارگذاری کرده است.

 

وی تصریح کرد: طی هماهنگی های انجام شده با مراکز و دستگاه های مربوطه، کاروان های شادی غدیر در ایام دهه ولایت و امامت در مساجد شهر تهران حضور می یابند و برای آنکه این برنامه جلوه بیشتری داشته باشد این کاروان ها در شب و روز عید غدیر در اغلب از مساجد این شهر حاضر می شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معراجی تاکید کرد: مرکز رسیدگی به امور مساجد به ائمه جماعات مساجد استان تهران اعلام کرده است که در گرامیداشت دهه ولایت و امامت به برپایی جشن ها و ایستگاه های صلواتی یا سخنرانی مذهبی اکتفا نشود بلکه تلاش بر آن باشد برنامه ها به ارتقای بصیرت دینی و افزایش دانش مردم نسبت به واقعه و پیام غدیر منتهی شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرکز رسیدگی به امور مساجد در همین راستا چند توصیه مهم به ائمه جماعات دارد از جمله اینکه فعالیت های اجتماعی و خیریه مساجد مانند توزیع بسته های ارزاق و دیدار با خانواده شهدای مسجدی را در ایام دهه ولایت و امامت انجام دهند تا پیوند این برنامه با موضوع غدیر تجسم عینی یابد.

 

یادآور می شود، امسال آستان قدس رضوی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری، ستاد هماهنگی کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد کشور، معاونت فرهنگی سپاه و بسیج، سازمان اوقاف و امور خیریه، مرکز رسیدگی به امور مساجد و معاونت اجتماعی فرهنگی ناجا و صدا و سیما در برپایی کاروان‌ های شادی غدیر مشارکت دارند.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید قربان نماز عید قربان روزنامه ها روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان دعای عرفه مسجد شیراز اوقات فراغت کاروان شادی غدیر دهه ولایت و امامت غدیر مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسدود شدن راه های مواصلاتی در ۴ ولایت افغانستان
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد