Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور در نشست علنی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده مجلس حاضر شده و به 2 سوال نمایندگان پاسخ خواهد داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،‌ دستور هفتگی مجلس شورای اسلامی که در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده 26 و 27 مرداد نشست خواهد داشت، منتشر شد.

بر همین اساس، طرح یک فوریتی ساماندهی صنعت خودرو و ادامه رسیدگی به لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی و همچنین لایحه تجارت در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح اصلاح مواد قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری و لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مؤسسه بین‌المللی تحلیل سامانه‌های کاربردی و عضویت در شرکت بین‌المللی نقدینگی اسلامی از دیگر دستور کارهای نشست علنی پارلمان است.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور قرار است در صحن علی به سوالات سیدعلی ادیانی نماینده قائم‌شهر و سیدمصطفی ذوالقدر نماینده میناب پاسخ دهد.

قرار است در صحن علنی نشست پارلمان گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از قراردادهای منعقده برای تأمین هواپیما و نوسازی سیستم‌های ناوبری هوایی توسط وزارت راه و شهرسازی و گزارش این کمیسیون مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) قرائت شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس خودرو رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۲۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس گفت که احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه هفته جاری وارد بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌شود.

محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته گذشته کمیسیون تلفیق بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ را به اتمام رساند و گزارش آن برای ثبت پیشنهادات در سامانه بارگذاری شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مهلت ثبت پیشنهادات نمایندگان تا فردا (نهم اردیبهشت) به پایان می‌رسد، احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) و در دو شیفت کاری وارد بررسی جداول بودجه می‌شود. امیدواریم تا پایان هفته بررسی بخش دوم لایحه بودجه به اتمام برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت