Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@05:19:33 GMT

شهردار سرعین عزل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۲۶۷۶

شهردار سرعین عزل شد

بعد از مدت‌ها جنگ لفظی مابین شهردار و شورای شهر سرعین، حکم عزل شهردار سرعین در جلسه شورای حل اختلاف که در استانداری اردبیل برگزار شده بود اعلام شد.

به گزارش تسنیم، بعد از مدت‌ها جنگ لفظی مابین شهردار و شورای شهر سرعین، حکم عزل شهردار سرعین در جلسه شورای حل اختلاف که در استانداری اردبیل برگزار شده بود اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود زنده‌دل عضو شورای شهر سرعین صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اظهار بی‌اطلاعی از زمان برگزاری جلسه حل اختلاف در مورد عزل شهردار سرعین اظهار داشت: در جلسه حل اختلاف که در استانداری اردبیل در این زمینه تشکیل شده بود، حکم عزل شهردار سرعین قطعی شده است.

زنده‌دل با اشاره به مصوبه‌ای که توسط اعضای شورای شهر سرعین در مورد عزل شهردار تهیه و برای اعلام نظر و تصمیم نهایی به استانداری ارسال شده بود افزود: اکثریت اعضای شورای شهر سرعین به‌خاطر برخی موارد خواهان عزل شهردار بودند که در کمیته انطباق فرمانداری سرعین رد شده بود و طبق قانون به استانداری ارجاع شد تا در جلسه حل اختلاف مطرح و تصمیم‌گیری شود.

وی با اعلام اینکه انتقادات فراوانی به عملکرد حبیبی در شهرداری سرعین وارد بود گفت: علی‌رغم اتمام فصل کاری در شهر توریستی سرعین، آسفالت کوچه و معابر وضعیت خوبی ندارد، معابری که قرار بود سنگفرش شود، آسفالت‌ریزی شده که نشانگر نمایشی بودن فعالیت‌ها و ضعف برنامه‌ریزی شهردار محسوب می‌شود.

زنده‌دل احداث پارک و مجموعه تفریحی ۱۲ هکتاری را در سرعین یکی از اقدامات مثبت حبیبی عنوان کرد و افزود: علی‌رغم اینکه احداث این پارک جای تقدیر دارد، ولی در احداث آن نیز از نظر فنی ایراداتی وارد است و به دلیل اینکه پروژه با سرعت بالا اجرا شد تا سریع‌تر به افتتاح برسد، انتقادات شهروندان در این زمینه قابل قبول و پیگیری است.

وی با اعلام اینکه برخی دلایل قانونی نیز سبب شده بود شهردار سرعین رفتنی شود افزود: یک‌سری شرایط دیگر که توسط شهردار حائز نشده بود، مسبب پایان کار وی در سرعین و دلایلی نظیر ساکن نبودن در سرعین تاثیر چندانی در عزل وی نداشته است.

در حالی که مدیریت شهری در جای جای استان با بحران‌های مزمن روبه‌رو است، در آخرین فعل و انفعالات صورت گرفته مدیریت شهری سرعین به عنوان ویترین گردشگری استان و در نقطه اوج سفر‌های تابستانی عمیق‌ترین بحران مدیریتی را طی می‌کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شهرداری شورای شهر سرعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۲۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی استان با ظرفیت ۵ مگاوات احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در نشستی با بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نیروگاه‌های خورشیدی به مدد جویان بهزیستی، در جریان آخرین وضعیت پرداخت این تسهیلات قرار گرفت.

وی افزود: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی با ظرفیت ۵ مگاوات و در راستای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردمی به زودی به بهره‌بردای خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: این نیروگاه با مشارکت هزار نفر از مددجویان و معلولان ذهنی و حرکتی استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 751276

دیگر خبرها

  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد