Web Analytics Made Easy - Statcounter

آجرلو با اعلام تدارک ویژه برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی از سوی آستان عبدالعظیم الحسنی(ع) به‌مناسبت دهه ولایت و امامت، گفت: برپایی محفل انس با قرآن، برگزاری نشست با شاعران آئینی و اقامه نماز عید غدیر ازجمله این برنامه‌ها است.

«مصطفی آجرلو» در گفت و گو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان با اعلام برنامه های آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) ویژه دهه ولایت و امامت، اظهار کرد: همزمان با دهه ولایت و امامت مسابقات فرهنگی با مضامین «غدیر» در این آستان برگزار و به شرکت کنندگان به قید قرعه هدایای متبرکی اهدا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) به اقامه نماز عید غدیر خم در این آستان اشاره کرد و ادامه داد: نماز عید غدیر خم به امامت حجت الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران همراه با اقامه نماز ظهر و عصر برپا و پس از آن مراسم جشن در مصلای ری برگزار می شود.

 

آجرلو با اعلام برگزاری جشن نوباوگان در شب عید غدیر خم در مصلی شهر ری، گفت: در این مراسم جشن که برگزارکنندگان اصلی آن نوجوانان هستند، مراسم مداحی، مولودی خوانی و پذیرایی توسط نوجوانان انجام می شود.

 

وی از ارایه محصولات تالیفی و روایی موسسه دارالحدیث (وابسته به آستان عبدالعظیم حسنی(ع)) درباره غدیر به زائران این آستان خبر داد و بیان کرد: نشست شاعران آئینی نیز با حضور آیت الله محمدی ری شهری، نویسنده کتاب «مباهله» در این ایام برگزار می شود.

 

مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)  همچنین از برپایی محفل انس با قرآن کریم در شب عید غدیر بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء خبر داد و تصریح کرد: این برنامه در شبستان امام خمینی(ره) آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط حامد علیزاده، علی شیرزاد و اجرای گروه حفاظ مرکز آموزش قرآن و مداحی مهدوی نژاد برگزار و طی آن به قید قرعه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و دیگر جوایز متبرک به حضار اعطا می شود.

 

وی با اعلام برگزاری مسابقه مفاهیم «فرهنگ قرآنی» در این ایام خاطرنشان کرد: کسانی که علاقه مند به شرکت در این مسابقه قرآنی هستند می توانند به ۱۰ سوال که از کتاب «در جستجوی جانشین پیامبر(ص)» طرح شده است، تا پایان مرداد ماه پاسخ داده و به قید قرعه از جوایز متبرک آستان بهره مند شوند.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان عید قربان کانون های فرهنگی هنری مساجد دعای عرفه غدیر استان همدان روزنامه ها دهه امامت و ولایت روزنامه حج آستان حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام دهه ولایت و امامت غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام (ره) امروز با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900309

دیگر خبرها

  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی