Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه علمیه با اشاره به خصوصیات اخلاقی آیت‌الله آصف محسنی گفت: این عالم فقیه و ربانی به موضوع غدیر توجه ویژه‌ و در این زمینه اهتمام داشت و برای برگزاری جشن غدیر هزینه می‌کرد. ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ظهیری در مراسم بزرگداشت آیت‌الله آصف محسنی که شامگاه چهارشنبه در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اهمیت روز بزرگ غدیر اظهار داشت: برای زنده نگه‌داشتن نام امیرالمؤمنین(ع) نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میثم تمار بیست سال در کنار درختی نماز می‌خواند و درخت را می‌بوسید که هنگامی از وی علت این کار سؤال شد در پاسخ گفت سِری وجود دارد، گفته شد به خاطر محبت به امیرالمؤمنین(ع) تو رادار می‌زنند ولی از اولین امام همام دست برنداشت.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: همت گماشته شده و خون‌ها ریخته شد تا ولایت امام علی(ع) به دست ما برسد،باید قدرشناس غدیر باشیم چون اگر به پیام غدیر توجه می‌شد واقعه عاشورا اتفاق نمی‌افتاد.

ظهیری بیان کرد:آیت‌الله آصف محسنی از علمای بزرگ افغانستان بود و از طرف مسئولین محترم و مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)این مصیبت را به ملت افغانستان تسلیت گفته و امیدوارم مردم این کشور پای ولایت باشند و با توسل به امام زمان(عج) مشکلات شیعیان برطرف شود.

مراسم بزرگداشت آیت‌الله آصف محسنی در قم به روایت تصویرجدیدترین صحبت‌های آیت‌الله آصف محسنی در مستند «فرزندان روح‌الله»جامعه مدرسین: آیت‌الله آصف ‌نقش بارزی در رسمیت مذهب شیعه در افغانستان داشت

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی آیت‌الله آصف محسنی عنوان کرد: این عالم فقیه و ربانی به موضوع غدیر توجه ویژه‌ای داشت ودراین زمینه اهتمام داشت و برای برگزاری جشن غدیر هزینه می‌کرد.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد:شیعیان افغانستان اصیل هستند و بزرگانی نظیر آیت‌الله آصف محسنی بین آن‌ها رشد و پرورش پیداکرده است و ملت مظلوم افغانستان باید ادامه‌دهنده راه علما و مراجعی نظیر محقق کابلی و محسنی باشند.

انتهای پیام/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرب فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکند

ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان در واکنش به گزارش سالانه وزارت خارجه امریکا مبنی بر نقض حقوق بشر در افغانستان گفت مردم افغانستان مسلمان هستند و حقوق‌شان براساس شریعت تأمین می‌شود.

مجاهد گفت آنچه در امریکا و سایر کشورهای غربی، فرهنگ و حقوق بشر تعریف شده است با افغانستان فرق می‌کند و غربی‌ها نباید فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل کنند.

این در حالی است که وزارت خارجه امریکا در گزارش سالانه خود که روز گذشته منتشر شده است ادعا کرد در سال گذشته میلادی به نقض حقوق بشر، از جمله مجازات بدنی افراد متهم به رفتارهای غیراخلاقی در افغانستان ادامه داده‌اند.

بر بنیاد ادعاهای مطرح‌شده در گزارش وزارت خارجه آمریکا، طالبان فرمان‌هایی را صادر کرده‌ که با قوانین افغانستان و تعهدات این کشور در کنوانسیون‌های بین‌المللی مغایرت دارد.

همچنین وزارت خارجه امریکا در گزارش سالانه خود بار دیگر تاکید کرده است که این کشور طالبان را به‌ رسمیت نخواهد شناخت.

گفتنی است گزارش سالانه آمریکا در حالی درباره نقض حقوق بشر در جهان صادر می شود که آمریکا در صدر ناقضین حقوق بشر قرار دارد و با راه اندازی جنگ ها، کشتار ها و استعمار های بی شمار در صدر این لیست قرار دارد. باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • غرب فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکند