Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز پنجشنبه با انجام ۳ بازی وارد هفته هشتم خود خواهد شد. تمام بازی‌ها به صورت همزمان و از ساعت ۱۸ در شهر‌های مختلف کشور آغاز می‌شوند.

گیتی پسند اصفهان - شهروند ساری

در این هفته ابتدا دو تیم گیتی پسند اصفهان و شهروند ساری در سالن پیروزی شهر اصفهان به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی می‌تواند یکی از حساس‌ترین دیدار‌های این هفته لیگ برتر نام گیرد.

یکی از نکات جالب توجهی که در بازی امروز به چشم می‌آید قرار گرفتن رضا لک سرمربی فصل گذشته گیتی پسند بر روی نیمکت تیم شهروند ساری است. رضا لک فصل گذشته موفق شد گیتی پسند را به مقام نائب قهرمانی لیگ برتر برساند و همین نتایج خوب، مدیران تیم شهروند ساری را بر آن داشت تا وی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کنند.

گیتی پسند در بازی هفته گذشته خود در برابر تیم شاهین کرمانشاه، موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست پیدا کند و می‌خواهد در بازی امروز صدرنشینی خود را در جدول تثبیت کند. گیتی پسند با ۱۴ امتیاز در صدر جدول مسابقات قرار دارد.

از آن طرف تیم شهروند ساری در بازی گذشته خود در برابر تیم هایپر شهر شاهین شهر توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد و اکنون با ۹ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته است.

ملی حفاری اهواز - هایپر شهر شاهین شهر

در دیگر بازی این هفته دو تیم ملی حفاری اهواز و هایپر شهر شاهین شهر در اهواز به مصاف هم می‌روند. تیم ملی حفاری اهواز این فصل را بسیار خوب آغاز کرده است و حتی تا چند هفته اول لیگ هم در بالای جدول مسابقات قرار داشت، اما رفته رفته دچار ضعف شد و اکنون با ۱۰ امتیاز در رده هشتم قرار گرفته است و می‌خواهد با برتری در مقابل تیم هایپر شهر نتایج هفته‌های گذشته خود را جبران کند.

ملی حفاری در هفته گذشته با تیم مس سونگون بازی داشت و چون مس در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا حضور دارد بازی این دو تیم به تعویق افتاده است و به همین دلیل اهوازی‌ها هفته گذشته را به استراحت پرداختند.

از آن سو تیم هایپر شهر که برای اولین بار در این فصل در مسابات لیگ برتر شرکت می‌کند در بازی هفته گذشته خود در برابر تیم شهروند ساری قرار گرفت و در نهایت با ۴ گل شکست خورد. این تیم تا قبل از آغاز هفته هشتم نتایج ضعیفی را کسب کرده است و اکنون با ۶ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی مسابقات جای دارد.

شاهین کرمانشاه - اهورا بهبهان

در سایر بازی‌های این هفته دو تیم شاهین کرمانشاه و اهورا بهبهان به مصاف هم می‌روند. شاهین کرمانشاه تیمی که امسال برای اولین بار به لیگ برتر فوتسال صعود کرده است باید در خانه خود به مصاف تیم اهوارا بهبهان برود، تیمی که در این فصل جزء تیم‌های شگفتی ساز مسابقات بوده است.

شاهین کرمانشاه در بازی هفته گذشته خود در برابر تیم گیتی پسند با ۲ گل شکست خورد و هم اکنون با کسب ۳ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفته است.

از آن طرف تیم اهوارا بهبهان هم که در هفته‌های اول لیگ برتر در نتیجه گیری بسیار خوب عمل کرد در این سه هفته اخیر کمی دچار ضعف شده است. این تیم در دیدار هفته گذشته خود در مقابل تیم ارژن شیراز قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر ۳ شکت خورد. اهورا هم اکنون با کسب ۱۰ امتیاز در ششم قرار دارد.

سایر بازی‌های این هفته فردا (جمعه) برگزار می‌شود. برنامه کامل بازی‌های این هفته لیگ برتر فوتسال به شرح ذیل است:

جمعه ۲۵ / ۵ / ۹۸ ساعت ۱۸

سوهان محمد سیما قم - فرش آرا مشهد

ارژن شیراز - ستارگان ورامین

مقاومت البرز - سن ایچ ساوه (ساعت ۱۸:۳۰)

آذرخش بندر عباس - مس سونگون به دلیل حضور داشتن تیم مس سونگون در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان بازی‌های این تیم در لیگ برتر به تعویق افتاده است و برنامه بازی‌های این تیم متعاقباً اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

شریف: حمایت رسانه‌ها کمک بزرگی به ورزش بانوان می‌کند

ملی پوش فوتسال ایران لژیونر می‌شود

رئیس کمیته فنی فوتسال استعفا داد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین رئال قصد فرود ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، فده والورده توقف ناپذیر بازی می کند و این فصل در رئال مادرید بیشتر از هر کسی در میدان بوده است. به ماه می رسیده ایم و او تنها بازیکن رئال است که در تک تک بازی های این تیم در فصل جاری بازی کرده است. ستاره اروگوئه ای در مجموع 3748 دقیقه برای رئال به میدان رفته است.

از ژوئن سال گذشته که او در آخرین بازی لیگ در برنابئو مقابل اتلتیک به میدان نرفت، دیگر شاهد غیبت فده در ترکیب رئال نبوده ایم. او 48 بازی متوالی است که بازی می کند.

درست است که از نظر آماری (2 گل و 7 پاس گل) مثل فصل گذشته نیست؛ فصلی که در آن 12 گل زد و همچنین 7 پاس گل داد اما نمی توان ترکیب رئال را بدون فده تصور کرد. او همه جای زمین دیده می شود و در رئال می گویند فده زمین فوتبال را شخم می زند!

در واقع، موقعیت او امسال پست 6 است و کمی دورتر از دروازه. آمدن جود بلینگام باعث شده تا فده کمی از پست سال قبل خود فاصله بگیرد ولی در رئال مادرید حالا بی جانشین‌تر از همیشه شده است.

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند