Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@17:07:30 GMT

جزئیات مراسم تشییع آیت الله آ میر احمد تقوی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۲۸۲۷

جزئیات مراسم تشییع آیت الله آ میر احمد تقوی اعلام شد

باتوجه به اینکه بسیاری از عزیزان از استان های دور و نقاط مختلف کشور خواهان حضور در مراسم وداع با این عالم فرهیخته هستند، زمان دقیق مراسم تشییع تا این لحظه مشخص نشده و در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، در پی انتشار خبر درگذشت عالم ربانی حضرت «آیت الله آ میراحمد تقوی مقدم»، تجزئیات مراسم تشییع و ختم این روحانی جلیل القدر اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس این گزارش، یکی از اعضای بیت این روحانی فقید گفت: براساس مصوبات صورت گرفته پیکر آ میراحمد تقوی در مدرسه حوزه علمیه دهدشت به خاک سپرده خواهد شد.

 

تقوی در مورد محل برگزاری مراسم عبادی نماز گفت : نماز میت بر پیکر آمیر احمد تقوی مقدم در استادیوم آزادی دهدشت بر گزار میگردد.

 

وی اضافه کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته و همفکری مسئولان ارشد شهرستان کهگیلویه با بیت آ میراحمد، محل برگزاری مراسم ختم و ترحیم این عالم ربانی در مصلای شهر دهدشت خواهد بود.


تقوی در مورد زمان و ساعت تشییع مراسم پیکر آیت الله آ میراحمد تقوی مقدم یادآور شد: باتوجه به اینکه بسیاری از عزیزان از استان های دور و نقاط مختلف کشور خواهان حضور در مراسم وداع با این عالم فرهیخته هستند، زمان دقیق مراسم تشییع تا این لحظه مشخص نشده و در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.

 

شایان ذکر است، آیت الله «میراحمد تقوی‌ مقدم» مشهور به «آ میراحمد» سال ۱۳۰۲ در بهبهان متولد و بعد دو سال از تولد به کهگیلویه منتقل شد.

 

پدر وی میر علی صفدر تقوی عالم منطقه کهگیلویه بود.

 

خواندن، نوشتن و مقدمات عربی و قرآن را نزد پدر آموخت، مقدمات را در بهبهان نزد شیخ عبدالهادی مجتهدی فرا گرفت و در سال ۱۳۲۸ عازم نجف اشرف شد.

 

آ میراحمد تقوی یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌ های استان کهگیلویه و بویراحمد در این برهه از تاریخ استان است که پس از طی مدارج علمی در نجف اشرف تاکنون بیش از ۵۰ سال است که در کسوت یک عالم دینی منشاء خدمات فراوان و مرجع امور مردم است.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان عید قربان روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه ها استان همدان غدیر شبستان یزد مسجد عید غدیر خاکسپاری تشییع حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع همسر آیت‌الله مصطفی خمینی در قم

دیگر خبرها

  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تشییع همسر آیت‌الله مصطفی خمینی در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد