Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@05:14:36 GMT

حسینیه شهدای گمنام تبریز به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۳۱۴۹

حسینیه شهدای گمنام تبریز به بهره‌برداری رسید

حسینیه و حرم مطهر شهدای گمنام باغ‌ موزه دفاع‌مقدس در محل پارک شمیم پایداری تبریز با حضور نماینده ولی فقیه در استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «اصغر عباسقلی زاده» امروز در مراسم افتتاح حسینیه و حرم مطهر شهدای گمنام باغ‌ موزه دفاع‌مقدس در محل پارک شمیم پایداری تبریز اظهار داشت: این حسینیه دارای صحن و حوضخانه، مهمانسرا، وضوخانه، سرویس های بهداشتی و سایر امکانات رفاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این حسینیه که مزین به قبور مطهر ۳ تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس است، در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و زیربنای یک هزار و ۶۰۰ مترمربع ساخته شده است.

وی با تقدیر از همکاری شهرداری تبریز در ساخت این مرکز فرهنگی دینی گفت: برای ساخت پروژه ۷۰ میلیارد ریال از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی و شهرداری منطقه دو تبریز هزینه شده است.

عباسقلی زاده با بیان این‌که مؤسسه عاشورا وابسته به قرارگاه خاتم الانبیاء به‌ عنوان مجری طرح فعالیت داشته است، گفت: این پروژه‌ حاصل زحمات مدیران قبلی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع‌مقدس استان است.

وی از هیأت‌ها و دسته جات حسینی درخواست کرد تا آیین ها و مراسم‌های خود در این مکان مقدس و حرم شهدای گمنام که یک مرکز فرهنگی است، برگزار کنند تا این محل را به مرکز تجمع عاشقان اهل بیت(ع) تبدیل کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان شرقی اولویت مهم و اصلی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را تکمیل موزه دفاع مقدس و تجهیز آن متناسب با شأن شهدا و ایثارگران دانست و اضافه کرد: مقدمات شروع کارهای تکمیلی در موزه دفاع‌ مقدس استان مهیا است و برای تکمیل محتوا نیازمند گام بسیجی‌وار هستیم.

عباسقلی زاده با بیان اینکه ۲۵ سال از زمان کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی دفاع‌ مقدس تبریزی سپری شده است، یادآوری کرد: برای تکمیل این مرکز و تهیه محتوای آن نیازمند همت جمعی هستیم تا بیش از این شرمنده شهدا نشویم.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید قربان نماز عید قربان کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه روزنامه ها غدیر عید غدیر شبستان یزد دعای عرفه استان همدان حسینیه شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

شانا _ گروه فیلم: آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) با حضور اسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت برگزار شد.

دریافت 58 MB

دیگر خبرها

  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند