Web Analytics Made Easy - Statcounter

به زارش خبرنگار مهر، کنفرانس پایان زندگی و اتانازی – فصل مشترک مسائل و مشکلات در روزهای ۴ و ۵ نوامبر ۲۰۱۹ در انستیتوی فلسفه، آکادمی علوم چک برگزار می‌شود.

هدف از این رویداد ، تبیین سؤالات فلسفی پیرامون «پایان زندگی» و «اتانازی» است: طی دهه‌های گذشته مباحث مربوط به اتانازی از دیدگاه‌های مختلف از جمله اخلاقی، فلسفی، بالینی، قانونی، روانی، مذهبی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مورد بحث قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو انتظار می‌رود بحث و نشر دیدگاه‌های معاصر از کشورهای مختلف می‌تواند به بحث انتقادی در مورد موضوعات مرتبط با اخلاق و فلسفه پزشکی کمک کند.

علاقمندان می‌توانند با ارسال آثار خود به آدرس ایمیل  drozenova@flu.cas.cz wendyو یا  drozenova@seznam.cz در این کنفرانس مشارمت نمایند.

مهلت ارسال آثار تا پایان روز ۴ سپتامبر ۲۰۱۹ است

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://philevents.org/event/show/۷۳۵۴۶ مراجعه گردد.
 

کد خبر 4693170

منبع: مهر

کلیدواژه: کنفرانس بین المللی فلسفه سبک زندگی فعالیت های قرآنی علوم انسانی طرح ملی گفتمان نخبگان علوم انسانی کنفرانس بین المللی عید غدیر خم آیت الله جوادی آملی دعای عرفه قرآن گام دوم انقلاب معرفی کتاب عید سعید قربان فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی آیت الله محمد آصف محسنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟

آینده ویتور روکه در بارسلونا وضعیت مبهمی پیدا کرده‌است

طرفداری | به گزارش موندو، این احتمال وجود دارد که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی و قوانین مربوط به فیرپلی، مجبور شود ویتور روکه را به صورت قرضی راهی تیمی دیگر کند. روکه در زمستان ۲۰۲۴ با هدف رقابت با لواندوفسکی و همچنین تطابق با جو رختکن، شش ماه زودتر از موعد به اردوی بارسلونا اضافه شد اما در واقع نام روکه جایگزین نام گاوی‌ای شده که به دلیل مصدومیت از لیست آبی و اناری پوشان خارج شده بود. 

هدف اصلی بارسلونا در تابستان پیش رو، ثبت نام مجدد گاوی در لالیگا و همچنین جذب یک هافبک و یک وینگر چپ پا است، لذا در صورتی که این باشگاه نتواند از لحاظ مالی مشکلات خود را حل و مجوز رعایت فیرپلی را از لالیگا دریافت کند، مجبور خواهد شد که به جدایی قرضی ویتور روکه رضایت دهد.

با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • چگونه به هنر نگاه کنیم و واقعا آن را ببینیم؟
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟