Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه جامعه خبرگزاری تقریب، پس از آن که تلاش‌های بسیار آیت الله اراکی که در انجام ماموریتی در هند به سر می‌برد، برای عیادت از حجت الاسلام و المسلمین زکزاکی رهبر نهضت اسلامی نیجریه با موانعی روبرو شد، سرانجام او بامداد امروز پنجشنبه ۲۴ مرداد، طی تماسی تلفنی با شیخ ابراهیم زکزاکی شرایط جسمی و روحی وی را جویا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طی این تماس دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب ضمن ابراز نگرانی از وضعیت شیخ زکزاکی به او اطمینان خاطر داد که جمهوری اسلامی و مجمع تقریب، تمام تلاش خود را برای کمک به روند درمان ایشان انجام خواهند داد. 
همچنین در این تماس حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ ابراهیم زکزاکی ضمن تشکر از تلاش‌های انجام گرفته عنوان کرد، هنوز سیر مراحل درمان ایشان در بیمارستان مدانتا آغاز نشده است. بنا به گفته دبیر کل مجمع جهانی تقریب روحیه شیخ ابراهیم زکزاکی بسیار خوب بوده و ایشان از مومنین درخواست دعای مخصوص داشته اند.
شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر نهضت اسلامی نیجریه پس از تحمل چهار سال حبس خانگی که منجر به وخامت حال جسمی وی شده بود، با رای دادگاهی در نیجریه برای انجام مراحل درمانی از چند روز قبل وارد کشور هند شد است‌.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز

ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات طی یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گزارش عملکرد هفتگی این سازمان که _ شنبه هشتم اردیبهشت _ منتشر شد، اعلام کرد در بازه زمانی یکم تا هفتم اردیبهشت تعداد ۵ هزار و ۲۵۶ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی صورت گرفت که بیش از ۲ هزار و ۱۳۹ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

بر اساس این گزارش طی یک هفته گذشته ۱۵۲۱ آتش‌نشان به عملیات‌ها اعزام شدند که مجموع عملیات‌های انجام شده ۴۰۲ مورد بوده است.

در این گزارش همچنین آمده است از مجموع عملیات‌های انجام شده، ۵۰ عملیات مربوط به حریق، ۲۷۲ عملیات امداد و نجات، ۴۲ بازدید پیشگیرانه و ۴۳۵ مورد مربوط به اعزام ناوگان بوده است.

کد خبر 748471

دیگر خبرها

  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود