Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرم محمدی پیش از ظهر پنج‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و کنونی سپاه ناحیه شاهرود به میزبانی کانون بسیج شاهرود بابیان اینکه هر آنچه ماندگار خواهد بود باید از جنس مردمی باشد، ابراز داشت: سپاه پاسداران ریشه در همه ایران‌زمین دارد و این انسان‌های وارسته نظیر سردار قاسم سلیمانی متعلق به اسلام و سرمایه جهان اسلام محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه هرکجا ظلمی وجود دارد، همواره سپاه و نیروهای مسلح یاور مظلوم هستند، افزود: خدا را شاکریم که ظرفیتی به نام سپاه ایجاد شد که نه‌تنها در حوزه دفاعی مقتدر است بلکه مروج همه خوبی‌های اسلام نیز به شمار می‌رود.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه اگر در دنیای امروز استکبار فرماندهان ما را تحریم می‌کند بی‌شک از نیروی عظیم مردمی واهمه دارد، ابراز داشت: دشمن می‌داند که امروز ارتش ۲۰میلیونی مدنظر امام راحل تحقق و دادرس مردم ایران شد لیکن امروز باید گفت این نیروی تحصیل‌کرده بهترین خدمت را به جامعه ارائه می‌کند.

محمدی در ادامه تصریح کرد: هرکجا مردم به دلجویی نیاز داشتند سپاه نیز حضور داشت که چنین ارزشی تنها با اخلاص در عمل حاصل می‌شود دوران جنگ و رهایی ایران از این دوران سخت تنها با همین مقوله اخلاص به دست آمد.

وی بابیان اینکه ساختار دفاع ایران به‌نحوی‌ است که سلاح‌های دنیا در مقابل آن ناکارآمد هستند، افزود: در عملیات والفجر مقدماتی، والفجرهشت و ۹ و سایر عملیات دفاع مقدس، رشادت‌های رزمندگان اسلام فراموش نشدنی است که چه طور روی مین دراز می کشیدند تا دیگران عبور کرده و عملیات انجام شود.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه این شهر مملو از شهادت ایثار و جوانمردی است، اضافه کرد: پرونده همه ما درون یک فایل است و هیچ اختلافی در درون ما وجود ندارد و باید برای این مهم شاکر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از خدمات جواد عبیری تقدیر و به جای وی محمد خوشقدم به عنوان فرمانده سپاه شاهرود معرفی شد.

خوشقدم پیش از این فرمانده سپاه ناحیه دامغان بوده است.

کد خبر 4693192

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران فرمانداری شاهرود روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند خرم آباد آتش سوزی مشهد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید خبرنگار سی‌ان‌ان از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه (فیلم)



منبع:ایسنا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ناوهای جدید سپاه اینگونه به دل اقیانوس زدند (فیلم) شکارچیان گنبد آهنین (فیلم) شلیک موشک بالستیک از ناو شهید مهدوی سپاه (فیلم)

دیگر خبرها

  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • بازدید خبرنگار سی‌ان‌ان از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه (فیلم)
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است