Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:37:16 GMT

تهرانی‌ها روز پزشک، رایگان ویزیت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۳۷۴۴

تهرانی‌ها روز پزشک، رایگان ویزیت می‌شوند

به گزارش روز پنجشنبه اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، علیرضا سلیمی در خصوص برنامه‌های این سازمان در روز پزشک، افزود: تلاشمان بر این است تا چند برنامه را در سطح وسیع برگزار کرده و خدماتی را با رویکردی متفاوت به مردم ارائه دهیم.

وی با بیان این مطلب که هدفمان این است که یک روز پزشک متفاوت را داشته باشیم، افزود: بر همین اساس در روز یکم شهریور ماه در سه منطقه جنوب شهر تهران شامل فرهنگسرای بهمن واقع در میدان بهمن، کانون فرهنگی - ورزشی مالک واقع در خاوران و کانون فرهنگی مقداد واقع در خیابان ۳۰ متری جی نسبت به برگزاری جشنواره‌ای با همکاری شهرداری، رادیو سلامت و ارگان‌های مردمی اقدام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی ادامه داد: علاوه بر برگزاری این جشنواره و جُنگی که محور اصلی آن آموزش همگانی به مردم است، نسبت به ویزیت رایگان همشهری‌ها در برخی رشته‌های تخصصی پزشکی نیز اقدام خواهیم کرد که امیدواریم شروع حرکتی باشد تا در برخی از روزهای سال خدمات رایگانی را به مردم ارائه کنیم.

سلیمی با اشاره به برگزاری یک رویداد فناورانه در حوزه سلامت، تصریح کرد : این رویداد بزرگ، ‌ شروعی برای تحولی عظیم در سلامت کشور و فعالیت‌های سازمان نظام پزشکی محسوب می‌شود که در روز هشتم شهریور ماه مسابقه‌ای بین استارتاپ‌های حوزه سلامت برگزار خواهد شد و امید داریم در آینده‌ای نزدیک برای اینکه بتوانیم خدمات مطلوبی را به مردم کشورمان ارائه دهیم، از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز بهره‌مند شویم.

معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی خاطرنشان کرد: تلاش می شود برای جوانان صاحب ایده‌ در حوزه سلامت بستری را فراهم کنیم تا بتواننده ایده‌هایشان را به چرخه‌ای فعال تبدیل کنند تا از این منظر نیز بتوانیم همگام با کشورهای خوب دنیا خدمات جدیدی را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه تیم‌هایی که در این رویداد رتبه برتر را به‌دست آورند، علاوه بر دریافت جوایز نقدی، مورد حمایت قرار می‌گیرند، اظهار داشت: این رویداد در چهار محور اینترنت اشیا، رباتیک، سیمولاتور و AR-VR برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان نظام پزشکی کشور روز پزشک بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ارزش ریالی خدمات ارائه شده به مناطق کم‌برخوردار را حدود ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: پنج میلیارد تومان از این مبلغ هزینه دارو و مابقی خدمات بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا منصوری امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در مورد فعالیت سازمان بسیج جامعه پزشکی در قالب‌های فرهنگی، درمانی و آموزشی، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، توزیع خدمات به جامعه کم‌برخوردار، برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های جریان‌ساز، برگزاری مراسم مختلف با شرکت بسیجیان و مجموعه دانشگاه و برپایی ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت‌های مختلف در قالب فعالیت‌های فرهنگی سازمان انجام می‌شود.

وی افزود:چهارشنبه اول هرماه بین ۲۰ تا ۲۴ تیم پزشکی متشکل از پزشک، پرستار، کارشناس بهداشت محیط و روانشناس به مناطق کم‌برخوردار استان اعزام و پس از ویزیت بیمارانی که برای ادامه درمان نیاز به خدمات تخصصی دارند به صورت رایگان اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به پوشش امدادی و درمانی در سالگرد عملیات بازی‌دراز، خاطرنشان کرد: تمام عوامل بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه، ارتش، فراجا، تامین اجتماعی و هلال‌احمر به صورت یک تیم در کنار یکدیگر به شکل منسجم در مراسم سالگرد عملیات بازی‌دراز خدمات ارائه می‌دهند.

منصوری با ارائه آماری از خدمات انجام شده در سالی که گذشت، گفت: ۲۱۶ تیم عمومی در قالب ۱۷ هزار و ۲۸۳ نفر روز طی سال گذشته به مناطق کم‌برخوردار اعزام شدند.

وی اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ پزشک عمومی و متخصص به همراه بیش از ۹۰۰ کادر درمان، بهیار، تیم‌های درمانی در مناطق کم‌برخوردار ارائه خدمت داشته که تعداد ۴۸۳ نفر به پزشک متخصص ارجاع که ۳۶ نفر از این تعداد بستری شدند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ارزش ریالی خدمات ارائه شده را حدود ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: پنج میلیارد تومان از این مبلغ هزینه دارو و مابقی خدمات بوده است.

کد خبر 749334

دیگر خبرها

  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی