Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@17:48:31 GMT

استارت رسمی یونس باهنر برای دربی آذربایجان

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۴۳۵۳

یونس باهنر کاپیتان سابق تیم تراکتور هفته آینده به عنوان سرمربی تیم علم و ادب روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

به گزارش "ورزش سه"، تیم علم و ادب تبریز با خرید امتیاز تیم شهرداری که قصد تیمداری در لیگ آزادگان را نداشت، به لیگ یک ایران راه یافت. این تیم سرخپوش در هفته های اخیر چند بازی دوستانه را انجام داد و برای مسابقات رسمی آماده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روز گذشته نیز مربیان، بازیکنان و اعضای این تیم قرارداد خود را به صورت رسمی ثبت کردند تا آماده شروع لیگ یک شوند. نکته جالب این است که علم و ادب در گام نخست باید برابر نماینده ارومیه یعنی نود قرار بگیرد و دربی آذربایجان را برگزار کند.

 

سید مهدی قریشی، سجاد رهبر، مهدی کاظمی، علی نظری، حسین فلاحیان، رضا نجاری و عرفان سیدی خریدهای جدید تیم علم و ادب تبریز نیز قرارداد خود را ثبت کردند.

 

یونس باهنر سرمربی این تیم که روزگاری در تیم تراکتور توپ می‌زد و کاپیتان این تیم هم بود، به عنوان سرمربی در تیم علم و ادب حاضر است و باید دید در اولین تجربه سرمربیگری در لیگ یک چه خواهد کرد.

 

 

 

علم و ادب تبریز دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علم و ادب تبریز دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان شرقی از کشف محل حفاری غیرمجاز در منزل شخصی واقع در شهرک شهید چمران(آخماقیه) تبریز خبر داد.

سرهنگ غلامرضا زینالی با اعلام این خبر گفت: محل حفاری غیرمجاز در منزل شخصی واقع در شهرک شهید چمران(آخماقیه) تبریز طی دریافت گزارش‌های مردمی توسط عوامل یگان‌ حفاظت کشف شد.

وی ادامه داد: طی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر انجام حفاری غیر مجاز در منزل شخصی و اخذ دستور مقام قضایی، عوامل یگان حفاظت با هماهنگی نیروی انتظامی تبریز طی بررسی محل مورد نظر، محل حفاری به عمق ۱۶ متر و دهانه‌ای به طول ۱۰ متر کشف کرده و مالک متورای این واحد مسکونی تحت تعقیب و پیگرد قانونی قرار گرفت.

وی افزود: همچنین طی این عملیات ابزارآلات حفاری غیرمجاز اعم از طناب، سیم‌ بکسل، موتور برق، دستگاه هواساز، و ماسک شیمیایی نیز کشف شده و برای انجام مراحل قانونی به مراجع‌ قضایی ارجاع داده شد.

به‌ گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌ شرقی، وی خاطرنشان کرد: هم استانی‌های محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه میراث فرهنگی، مراتب را با تماس شماره ۰۹۶۶۲، مرکز پیام یگان حفاظت وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کشور اطلاع دهند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریالی برای راههای آذربایجان شرقی
  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است