Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه این روزنامه، رژیم اسرائیل برای دیدار این دو نماینده دمکرات کنگره آمریکا از مسجد الاقصی که احتمالا روز جمعه صورت گیرد، تدابیر ویژه امنیتی را اتخاذ کرده و جلسه محرمانه در دفتر "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر این رژیم برگزار شده و درباره اجازه دادن به این نماینده ها برای ورود به سرزمین های اشغالی با وجود مواضع ضد اسرائیلی آنها تصمیم گیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، برخی منابع نیز افزودند که این رژیم به پلیس اعلام کرده که مانع ورود آنها به مسجد الاقصی نشوند، اما از پیوستن مسئولان فلسطینی به این نمایندگان کنگره آمریکا جلوگیری کنند تا دیدار آنها از این مسجد و کرانه باختری به روابط اسرائیل با حزب دمکرات آسیب نزند.

"دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا پیشتر به مشاورانش گفته که رژیم صهیونیستی باید مانع از ورود دو نماینده مسلمان مجلس نمایندگان به سرزمین‌های اشغالی شود.

 وی گفته بود که معتقد است، «بنیامین نتانیاهو» باید از قانون ضد تحریم اسرائیل استفاده کرده و مانع از ورود ایلهان عمر نماینده دمکرات ایالت مینسوتا و رشیده طلیب نماینده دمکرات ایالت میشیگان به سرزمین‌های اشغالی شود.

در سال ۲۰۱۷، کنست رژیم صهیونیستی قانونی را به تصویب رساند که بر اساس آن، هر فرد خارجی از تحریم اسرائیل حمایت کرده باشد از ورود به سرزمین‌های اشغالی منع می‌شود.

از سوی دیگر دمکرات‌های کنگره آمریکا تهدید کرده‌اند که در صورتی که کابینه اسرائیل ورود عمر و طلیب به سرزمین‌های اشغالی را ممنوع کنند، دیگر اعضای دمکرات نیز سفر برنامه ریزی شده خود را که با حمایت "آیپک" (لابی صهیونیستی در آمریکا) صورت می‌گیرد، لغو خواهند کرد.

بر اساس گزارش رسانه های فلسطینی، یکشنبه گذشته صهیونیست‌ها از ساعات ابتدایی روز قصد داشتند با یورش به مسجدالاقصی مانع حضور فلسطینی ها برای ادای نماز عید قربان شوند که جمعیت انبوه نمازگزاران، توطئه آنان را خنثی کرد.

صهیونیست ها روز عید قربان اجازه حضور در مسجدالاقصی را نداشتند، اما با کینه توزی سعی در تخریب مراسم مسلمانان داشتند و به همین دلیل نیروهای رژیم صهیونیستی راه را برای ورود شهرک نشینان صهیونیست باز کردند.

ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از زمان ورود به کاخ سفید از طرح های رژیم صهیونیستی از جمله شهرک سازی های در کرانه باختری حمایت کرده و در سال ۲۰۱۸ قدس را بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت و سفارت این کشور را از تل آویو به قدس منتقل کرد که در یک سال گذشته دور جدیدی از تنش ها و چالش ها را در نوار غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی به همراه داشته و تاکنون صدها نفر از فلسطینیان شهید و و زخمی و بازداشت شده اند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد

 وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هو شدن نماینده کنگره آمریکا و حامی رژیم صهیونیستی (فیلم)
  • هدف آمریکا از ساخت اسکله غزه چیست؟ / نگرانی از پروژه امنیتی جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی در قالب «مهاجرت داوطلبانه» +عکس و فیلم
  • هشدار ۵۷ عضو کنگره آمریکا به بایدن درباره حمایت تسلیحاتی از تل‌آویو
  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • تشدید نگرانی صهیونیست‌ها از بایکوت علمی اسرائیل در جهان
  • طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی برخی از اعضای کنگره آمریکا